صد اثر صد هنرمند ، باری دیگر

جاوید رمضانی، تندیس: بیست و سومین دوره « صد اثر صد هنرمند »، جمعه ۲ مردادماه با ارائه آثار نقاشی و مجسمه که از میان آثار ۱۶۰ هنرمند انتخاب شده‌اند گشایش می‌یابد.

اکسپوی « صد اثر صد هنرمند » که از سال ۷۱ هر سال برگزار می‌گردد، قدیمی‌ترین اتفاق فروش آثار هنری ایران است. امسال نیز این رویداد تابستانه و مبارک در عرصه هنرهای تجسمی در حال برگزاری است. به گفته گالری‌دار و مترجم صاحب‌نام، خانم لیلی گلستان بالغ بر ۱۸۰ اثر با قیمت‌های بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان برای تمامی اقشار، در این نمایشگاه ارائه می‌گردد.

صد اثر صد هنرمند

از اتفاقات جدید این دوره، حضور پنج نقاش جوان به عنوان استعدادهای نو و همچنین وجود ۴۰ اثر از مجموعه‌داران برای فروش است. هدف این مجموعه‌داران کسب سرمایه، با فروش بعضی از آثارشان جهت خرید از استعدادهای جوان است.

این اکسپوی قدیمی و جذاب گواهی است بر تداوم و سبقه فرهنگی گالری گلستان که در حوزه هنرهای تجسمی، ادبیات و سینما از مراکز مهم و انکارناپذیر فرهنگ معاصر ایرانی است.

بیست و سومین « صد اثر صد هنرمند » از دوم مرداد ماه در گالرى گلستان گشایش می‌یابد و تا دوم شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار و یا خرید می‌توانند به نشانی دروس، خیابان کماسایى،شماره ٣۴، گالری گلستان مراجعه نمایند.

نویسنده

  • جاوید رمضانی

    مدیر مسئول نشر آوام سرا و مجله هنرهای تجسمی آوام | مدیر و موسس اتلیه مرمت و اصالت سنجی آوام