هنر طبیعت با هنرمندان ایرانی در رومانی

تندیس: در ادامه پروژه « هنر طبیعت با هنرمندان ایرانی »، نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی با عنوان «فضاهای زندگی» از ۳۰ تیرماه در مرکز هنری ترانسیلوانیا رومانی گشایش می‌یابد.

نمایشگاه «فضاهای زندگی» در مرکز هنری ترانسیلوانیا در شهر سانتا جورجه رومانی از سه‌شنبه ۳۰ تیرماه و به مدت یک ماه در این گالری برپا خواهد بود. این نمایشگاه در ادامه پروژه « هنر طبیعت با هنرمندان ایرانی » برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه آثاری احمد نادعلیان، نوشین نفیسی، گلناری، آنه محمد تاتاری، محمود ی، شهرناز مینوش زمردی‌نیا، پریسا رجبیان، عاطفه خاص، عاطفه آرانی، مجتبی رمزی، یم اله خانی، مهدیه دهقانی، فرشته عالم شاه، حامد مشمولی، سیاوش امیری‌راد، شیرین محسنی‌نسب، آسیه محمدیان، فرشته زمانی، فرزانه نجفی، گروه پنج باز، گروه هنر زمین، گروه لو آرت، حمید خندان، حمید نورآبادی، مهتاب قائمی منش و تارا گودرزی به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین ریحانه امید قائمی مستندساز ایرانی فیلم مستندی از این برنامه خواهد ساخت.

هنر طبیعت

محمودی، دبیر نمایشگاه «فضای زندگی» درباره این پروژه گفت: «استقبال بسیار خوبی از حضور ما در رومانی صورت گرفت و خوشحال هستیم هنر و فرهنگ ما می‌تواند تا این اندازه تاثیرگذار باشد. همه چیز برای برگزاری نمایشگاه و ‌کارگاه‌ها آماده است و کارهای ما هم روی دیوار هستند. ما زمان زیادی را برای آماده‌سازی این نمایشگاه صرف کرده‌ایم و خوشبختانه همه چیز به خوبی در حال انجام است. همچنین برای برگزاری این نمایشگاه سه سفارت نروژ، ایسلند و لیختن‌اشتاین ما را مورد حمایت خود قرار داده‌اند و بخش زیادی از هزینه‌های اقامت و برگزاری نمایشگاه بر عهده این سه سفارت بوده است و برای افتتاحیه سفیران دو کشور نروژ و ایسلند حضور خواهند داشت. همچنین موزه هنرمعاصر تهران و موزه رومانی حمایت‌های خوبی از این برنامه داشته‌اند.

آثار این نمایشگاه طی دو مرحله و توسط محمودی و دو داور مجارستانی با نام‌های «پیتر آلپار» و «ری وارالیای» داوری و انتخاب شده است.

نویسنده