چهارمین جشنواره عکس رژان گشایش می‌یابد

تندیس: چهارمین جشنواره عکس رژان از ۲ مردادماه در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

مراسم گشایش نمایشگاه و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره عکس رژان ، ساعت ۱۸ روز جمعه دوم مردادماه در «سالن گوشه» فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

جشنواره عکس رژان حرکتی است مستقل که با رویکرد تبدیل مفاهیم ذهنی به قاب تصویر، آغاز شد. رژان در نخستین سال برگزاری «گرما» را به عنوان موضوعی برای رقابت عکاسان برگزید، در سال دوم، جشنواره عکس رژان نمایشگر روایت عکاسان از «آب» بود و در سومین دوره عکسان تصاویری از «رنگ» را به نمایش گذاشتند.

در چهارمین دوره از برگزاری این جشنواره «صدا» به عنوان موضوع اصلی این دوره انتخاب شد.

در چهارمین دوره این جشنواره، هیأت داوران این جشنواره از میان ۶ هزار و ۱۶۱ تک عکس و ۳۷۴ مجموعه عکس ارسالی از ۲ هزار و ۹۵ عکاس، ۳۱ تک عکس و ۶ مجموعه عکس را برای ارائه در نمایشگاه پایانی چهارمین جشنواره عکس رژان انتخاب کردند.

آثار منتخب جشنواره شامل دو مجموعه عکس در بخش اصلی و چهار مجموعه عکس در بخش ویژه نمایش داده خواهد شد. همچنین ۲۴ تک عکس در بخش «صدا» و ۷ تک عکس نیز در بخش «موسیقی» جشنواره به نمایش در خواهند آمد.

نمایشگاهی از آثار راه یافته به چهارمین جشنواره عکس رژان دوم تا پانزدهم مرداد در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد بود. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران، سالن گوشه مراجعه فرمایند.

گوهر دشتی، نادر مشایخی، نادر داودی و مهران مهاجر داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

جشنواره عکس رژان

نویسنده