برگزاری نمایشگاه عکس های بهرام گوهری به نفع خیریه رعد

نمایشگاه عکس های بهرام گوهری هنرمند عکاس صاحب نام کشور با عنوان ” آن دیگر ” برگزار می شود و منافع آن به توان یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اختصاص خواهد یافت.

نمایشگاه و فروش آثار عکاسی بهرام گوهری به نفع خیریه رعد از هفتم تا هفدهم شهریور برپا خواهد شد.

سوژه آثار بهرام گوهری ” انسان” است و در سال های اخیر پوشش و حجاب بانوان از چادرهای دوران قاجاریه تا امروز دستمایه کارهای این هنرمند قرار گرفته و نمایشگاه ” آن دیگر ” نگاهی به درون معنوی بانوان و تأثیر تکنولوژی تلفن و رنگ ها در زندگی را به تصویر کشیده است.

این هنرمند تاکنون بیش از ۱۴ نمایشگاه انفرادی در نگارخانه های معتبر داخل و خارج کشور برگزار کرده است.

بر پایه این گزارش درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به امر آموزش، توانبخشی و اشتغال افراد دارای معلولیت اختصاص می یابد تا این گروه از شهروندان به سرعت و موفقیت مسیر توانمندی طی کنند.

بر اساس اعلام مسؤولان برگزاری، بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ایام یاد شده به گالری اعتماد واقع در نیاوران (باهنر)، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان (دو راهی سمت راست)، پلاک ۴ مراجعه نمایند.

شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با سال ۳۰ سابقه در زمینه توانمند سازی افراد دارای معلولیت و محوریت ارایه آموزش های مهارتی و علمی، به ویژه تأسیس نخستین دانشگاه مناسب سازی شده برای توان یابان، خدمات رایگانی را به جامعه هدف ارایه می کند.

این مؤسسه آموزشی برای جلب توجه شهروندان نیکوکاران به ظرفیت های تحسین برانگیز توان یاب مستعد علاوه بر برگزاری فعالیت های فرهنگی مانند حراج آثار هنرهای تجسمی رعد از اجرای گالری ها و نمایشگاه های هنری نیز همواره استقبال کرده است.

نویسنده