گشایش فستیوال سالانه پرتره‌سازی

چهارمین فستیوال سالانه پرتره سازی عصر جمعه سیزده شهریور ماه در گالری شیرین گشایش یافت.
افتتاحیه نمایشگاه با حضور مخاطبان و علاقه مندان هنرهای تجسمی، هنرمندان منتخب فستیوال و اساتید حاضر در نمایشگاه از جمله آرمان استپانیان، پیمان هوشمندزاده و دکتر شریف زاده و… برگزار شد.

IMG_3005

در این دوره نمایشگاه ،آثار هنرمندان: آرمان استپانیان، زنده‌یاد صادق تیرافکن، دکتر محمدرضا شریف‌زاده، گوهر دشتی، پیمان هوشمندزاده، سمیرا علیخانزاده، هومن نوبخت، آزاده آخلاقی، بابک کاظمی، نیوشا توکلیان و فروغ یاوری، در کنار هنرمندان جوان منتخب فستیوال چهارم که اسامی آنها در زیر آمده است به نمایش در آمده است:

نیلوفر تقی پور، نگین فیروزی، علی یحیایی، ساره قمی، مهرنوش سنقری، هانی نجم، مسعود جزنی، حسنا شهرامی‌پور، سعید رضوانیان، زهرا طباطبایی، الهه قدبیگی، سحر محمودی مطلق، حامد نورایی، نازنین اعوانی

در سالن طبقه اول گالری شیرین آثار هنرمندان جوان شرکت کننده در فستیوال چهارم چیده شده بود و اساتید و هنرمندان حرفه ای دعوت شده نیز آثارشان در سالن طبقه دوم به نمایش در آمده بود که تقابل و در کنار هم قرار گرفتن این دو مجموعه فضایی پویا برای مخاطبین و هنرمندان حاضر در افتتاحیه نمایشگاه بوجود آورده بود.

IMG_2990
در ادامه نمایشگاه فستیوال سالانه پرتره سازی همچون سال‌های پیش نشست‌های نقد و بررسی و گفتگو با هنرمندان در فضای نمایشگاه و در طول مدت فستیوال برگزار خواهد شد تا ارتباط و فضای فعال و موثر بحث و نقد حول محورهای موضوعی فستیوال پرتره سازی همچنان تا روزهای پایانی ادامه داشته باشد.
چهارمین فستیوال سالانه پرتره‌سازی در بخش کارگاه‌ها و نشست‌های خود ، امسال نشست‌هایی تحت عنوان « گفتگو با هنرمند-artist talk» برگزار خواهد کرد. در این نشست‌ها چند تن از هنرمندان حاضر در بخش هنرمندان با تجربه ی فستیوال امسال در گفتگو با هنرمندان جوان، به نقد و بررسی آثار حاضر در نمایشگاه خواهند پرداخت و همچنین توضیحاتی درباره شیوه کار و مجموعه‌های خود ارائه خواهند کرد.

از روز شنبه ۱۴شهریور نشست های گفتگو با هنرمندان در محل نمایشگاه در گالری شیرین آغاز شده و اولین نشست با حضور خانم گوهر دشتی  برگزار می‌گردد.

زمان برگزاری نشست‌ها: ۱۶ تا ۱۸ عصر

بازدید روزانه از نمایشگاه :۱۱ تا ۱۹ همه روزه به جز دوشنبه ها

نشانی: تهران- خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک۵ -گالری شیرین

IMG_3058

IMG_2958

IMG_2963

IMG_2969

IMG_2984

نویسنده