فراخوان انجمن تصویرگران

تندیس: با توجه به استقبال تصویرگران، امسال نیز انجمن تصویرگران آثار تصویرگران ایران را به نمایشگاه بلونیای ۲۰۱۶ ارسال می‎کند.
.
به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، تصویرگران محترم می‎توانند آثار خود را با در نظر گرفتن شرایط زیر، به انجمن تحویل دهند.
.
۱- زمان دریافت آثار، از روز شنبه ۴ مهر تا روز چهارشنبه ۸ مهر، از ساعت ۱۰ تا ۱۶ خواهدبود و این زمان تمدید نخواهدشد.
.
۲- هزینۀ ارسال آثار برای اعضای انجمن ۴۰۰۰۰ تومان و برای دیگر تصویرگران ۵۰۰۰۰ تومان است.
برای پرداخت به دو صورت می‎توان اقدام کرد:
واریز به حساب:
۱۲۳-۱-۱۳۹۹۶۲۲-۱ بانک اقتصاد نوین
شعبۀ آفریقای شمالی کد ۱۲۳
به نام سیدفضل الله طباطبائی و علی هاشمی شهرکی
و یا پرداخت حضوری، از طریق دستگاه کارتخوان
.
۳- همۀ متقاضیان باید تمام اقدامات لازم برای شرکت در نمایشگاه از جمله ثبت‎نام اینترنتی، پرینت فرم ثبت‎نام، پرینت و تکمیل و الصاق برچسب بر پشت آثار و غیره را انجام داده، سپس برای تحویل آثار به انجمن مراجعه کنند.
.
۴- آثار باید با شرایط موجود در فراخوان نمایشگاه از نظر ابعاد و تعداد مطابق باشد. یعنی ۵ اثر که ابعاد آنها از حد تعیین شده بیشتر نباشد و هیچ‎گونه عناصر اضافی مانند قاب، پاسپارتو و غیره به همراه نداشته باشد.
.
۵- از دریافت آثاری که با متریال حجیم و سنگین اجرا شده باشند خودداری خواهدشد.
.
۶- انجمن مسئولیتی در قبال بسته‎بندی تک تک آثار ندارد. بنابراین از هر متقاضی درخواست می‎شود آثار خود را از قبل در پوششی مناسب و سبک بسته‎بندی کند به طوری که در زمان تحویل به انجمن، به راحتی قابل بازدید و بسته‎بندی دوباره باشد.
تذکر: در صورتی که موارد و شرایط بالا توسط متقاضی رعایت نشود انجمن از پذیرش آثار جداً خودداری خواهدکرد.
.
۷-پس از بازگشت آثار از ایتالیا، انجمن از راه‎های مختلف از جمله تلفن به صاحبان آثار اطلاع‎رسانی خواهدکرد و آنان تا ۱۰ روز فرصت خواهند داشت تا با ارائۀ رسید، آثار خود را تحویل بگیرند، پس از گذشت این مهلت تعهدی از سوی انجمن برای نگهداری آثار وجود نخواهد داشت.
.
چند توصیه:
.
۱- حتماً فراخوان نمایشگاه را با دقت بخوانید و طبق آن عمل کنید.
.
۲- این نمایشگاه در دو بخش داستانی و غیر داستانی برگزار می‎شود. دقت کنید که منظور از تصویرسازی غیر داستانی تصویرسازی‎های علمی-آموزشی است که برای دایره المعارف‎ها، متون علمی و نظایر آن خلق می‎شوند.
.
۳- در تکمیل برچسب برای الصاق بر پشت هر اثر، توجه کنید که در قسمت Name، نام و نام‎خانوادگی، در قسمت Title of work، عنوان اثر و در قسمت Caption، توضیح بسیار کوتاهی در مورد اتفاقات به تصویرکشیده شده در هر اثر را بنویسید. توجه کنید که این موارد را به زبان انگلیسی و خوانا بنویسید.
.
۴- اگر در جریان کار با مشکلی مواجه شدید حتماً قبل از رسیدن به زمان مقرر تحویل آثار، آن را رفع کنید و بستۀ نهایی شده را برای تحویل همراه بیاورید. در این زمینه انجمن تا حد امکان از طریق ایمیل و تلفن پاسخگوی پرسش‎هایتان خواهدبود.
نشانی انجمن: تهران، میدان هفت‎تیر، خیابان کریم‎خان زند، خیابان خردمندجنوبی، کوچۀ نوشهر، پلاک ۱۵، واحد ۶٫
کد پستی:۱۵۸۴۶۷۹۱۱۷
ایمیل: info@casi.ir

تلفن:۸۶۰۷۱۵۸۳

blogna1

Arm_Anjoman

نویسنده