مطالب تندیس را در تلگرام دریافت کنید

داود ارسونی :تکنولوژی های روز افزون ارتباطی ما را به عنوان یک رسانه مجبور میکند که با انعطاف به خواسته های خوانندگان خود بپردازیم. تقاضاهای زیادی که حاکی از علاقه شما به استفاده از ابزار تلگرام بود ما را بر آن داشت که “بات” ویژه تندیس را برای دریافت مستمر نوشته های “تندیس مگ” تهیه کنیم.

از این رو امیدوارم بتوانیم با این ابزار ارتباط راحت تری را با شما برقرار کنیم .

برای دسترسی به کانال تندیس روی نشانی زیر کلیک کنید  یا کلمه

@tandismmag

را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید

http://telegram.me/tandismag

روبات «تندیس» در تلگرام، از آدرس زیر قابل دسترسی است:

[highlight color=”yellow”]https://telegram.me/tandismag_bot[/highlight]

یا کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کنید

telegram2

توجه- مهم: بعد از اینکه در پی‌سی یا گوشی و تبلت خودتان این لینک را باز کردید و با برنامه یا اپلیکیشن تلگرام، وارد صفحه بات شدید، تنها کاری که باید بکنید، ارسال یک کلمه یا عبارت دلخواه است. مثلا می‌توانید کلمه‌ای مثل «سلام» یا «شروع» را بفرستید یا اصلا روی /start در همان صفحه کلیک یا تپ کنید.

بعد از آن نوشته‌ها و پیام‌ها «تندیس» به صورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.

توجه: در صورتی که به هر علتی تمایل پیدا کنید، دنبال کردن بات تندیس برایتان متوقف شود، کافی است خطاب به ربات در تلگرام بنویسید /remove. (یک اسلش و بعد عبارت remove)
[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

اخیراً تلگرام قابلیت ساخت کانال را اضافه کرده است که مزیت هایی را نسبت به گروه دارد و نام آن را کانال گذاشته است. برای استفاده از این قابلیت باید تلگرام تان به روز باشد. کانال ویژگی های خوبی دارد که هر وب سایت، شرکت و… می تواند خبرنامه ای داشته باشد که مدیریت آن به شدت آسان تر از گروه تلگرامی است.

کاربران عضو آن می شوند ولی نمی توانند پیامی برای سایر افراد ارسال کنند چرا که فقط مدیران این دسترسی را دارند که برای تمامی اعضا مطلب بفرستند. کانال یک مسیر یک طرفه است و کاربران فقط پیام های شما را می خوانند پس برای مخاطب ماندن باید بهترین پیام ها را برای شان بفرستید.

ویژگی های کانال تندیس در تلگرام:
۱- چند مدیره بودن: افزودن مدیر به گروه تلگرام امکان پذیر نیست ولی برای کانال می شود مدیر اضافه کرد. از این رو دوستانی که علاقه مند به ارسال نوشته های خود هستند میتوانند با ما تماس بگیرند تا در لیست منتشر کنندگان تندیس قرار گیرند.

۲- قابلیت حذف پیام: در گروه پیام ارسالی به هیچ وجه حذف نمی شود ولی در کانال مدیر می تواند پیام را هم حذف کند.

۳- تعداد مشاهده: چند نفر مطلب ارسالی شما را خوانده اند؟ در گروه این قابلیت وجود ندارد ولی در کانال تلگرام تعداد خواندن پیام ها نمایش داده می شود آن هم برای تک تک اعضا

۴- لینک عمومی و منحصر به فرد: شما می توانید کانالی داشته باشید که عمومی باشد و مخاطبین عمومی برای خود جذب کنید.

۵-پیغام آزاردهنده عضویت و ترک گروه وجود ندارد: در کانال، اگر کسی خارج شود یا بپیوندد هیچ پیامی برای سایر افراد نمی رود و این گونه مزاحمت نسبی کمتری هم دارد.

۶-غیر قابل مشاهده بودن اعضا: اعضا نمی توانند اعضای دیگر را ببینند! چیزی که در گروه خیلی ها را آزار می داد؛ در کانال فقط مدیریت می تواند اعضا را ببیند.

پس اگر میخواهید توسط کانال تلگرام با تندیس در ارتباط باشید نیز میتوانید از این نشانی استفاده کنید

http://telegram.me/tandismag


با بات تندیس می‌خواهیم چه چیزهایی بفرستیم؟

بات «تندیس»، تنها وسیله‌ای برای آگاه‌سازی شما از نوشته های تازه نیست. بلکه ما می‌خواهیم نوشته های  دیگر هم به تدریج و به تناسب  برای شما بفرستیم. مثلا:

– بریده‌های جراید با موضوع هنرهای جسمی

– نقد و بررسی آثار نقاشی- مجسمه – گرافیک – عکاسی و …

– عکس‌های جدید از عکاسان معروف دنیا

– جدیدترین آثار پرفورمنس و ویدیو آرت

و مطالب و تصاویرو ویدیوهای دیگر

 

نویسنده