فراخوان عکس “تصاویری از توانایی­‌ها “

تندیس: سازمان ملل متحد به مناسبت فرا رسیدن سوم دسامبر مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت مسابقه انتخاب عکس را با عنوان ” تصاویری از توانایی­‌ها ” برگزار می­‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد؛ سازمان ملل به منظور مبارزه با کلیشه­ های متداول و نا به جا درباره افراد دارای معلولیت نمایشگاه عکس” تصاویری از توانایی­ها” را همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار می­کند.

در بخشی از فراخوان این مسابقه آمده است: اشاعه درکی بهتر از مفهوم معلولیت و به تصویر کشیدن انسان معلول به عنوان عضوی از جامعه از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرده می­شود. شناخت ناتوانی به عنوان بخشی از تنوع انسانی عاملی مؤثر در شناخت و قدردانی از توان افراد دارای معلولیت است.

برپایه این گزارش تمام عکاسان حرفه­ای و آماتور امکان می­توانند در این رویداد شرکت کنند و انتخاب نهایی عکس­ها در نیویورک مقر اصلی سازمان ملل متحد و توسط اعضا ارشد اداره اطلاعات همگانی و دپارتمان امور اقتصادی و اجتماعی صورت می­پذیرد.

تصاویر منتخب درصفحه نمایشگاه سازمان ملل و همزمان با روز بین المللی افراد معلول (۳ دسامبر سال ۲۰۱۵) و بر روی وب سایت این سازمان به نمایش گذاشته می­شود. همچنین تمام تصاویر ثبط شده در بانک تصاویر برای امور امداد­رسانی و انتشاراتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علاقه ­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان نمایشگاه عکاسی ۲۰۱۵ سازمان ملل می­بایست به سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی:www.raad-charity.org مراجعه و حداکثر تا ۵ آبان ماه نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام نموده و فرم ثبت ­نام و عکس­های منتخب خود را به ایمیل:

festival@raad-charity.org ارسال نمایند.

farakhan raad

نویسنده