تندیس: نگارخانه ساربان با نمایش ۴۰ اثر از آثار اساتید هنر ایران در قالب نمایشگاه « نام‌آوران هنر ایران» به استقبال آخرین ماه پاییز خواهد رفت.این نمایشگاه عصر جمعه ۲۹ آبان ماه ۹۴ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می شود.
به گزارش گالری ساربان، در نمایشگاه « نام‌آوران هنر ایران» آثاری از بزرگان هنر ایران در قالب یک مجموعه به نمایش درخواهد آمد که بسیاری از این آثار در هیچ نمایشگاهی عرضه نشده‌اند.
در این نمایشگاه آثاری از محمد احصایی، احمد اسفندیاری، نصرالله افجه‌ای، هانیبال الخاص، ناصر اویسی، تاها بهبهانی، فرامرز پیلارام، ژازه تباتبایی، صداقت جباری، ابراهیم جعفری، محمود جوادی‌پور، علی محمد حیدریان، رضا درخشانی، سمبات درکیورغیان، جلیل رسولی، محمود زنگنه، محسن سهیلی، جلال شباهنگی، حسین شیخ، مسعود عربشاهی، فریده لاشایی، رضا مافی، حسین محجوبی، اردشیر محصص، منوچهر معتبر، مرتضی ممیز، یرواند نهاپاتیان، منوچهر نیازی و مهدی ویشکایی به نمایش درخواهد آمد.
در کنار تابلوهای این اساتید چند مجسمه از هنرمندانی چون ژازه تباتبایی و تاها بهبهانی نیز در این مجموعه به نمایش گذاشته خواهد شد.
در این نمایشگاه سعی شده آثار انتخاب شده از بهترین دوران کاری این اساتید باشد تا مجموعه‌ای گرانبها و چشم‌نواز میزبان علاقه‌مندان هنر شود.
نمایشگاه «نام آوران هنر ایران» ۲۹ آبان ماه ۹۴ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می شود و تا ۹ آذر ماه همه روزه بجز سه شنبه ها میزبان هنردوستان خواهد بود.
علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره ۸ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.
www.sareban.gallery

nam-avaran-sareban

نویسنده