برگزاری ورک شاپ طراحی پوستر

تندیس: موسسه آوای هنر سلامت در حاشیه برگزاری مسابقه طراحی پوستر ایدز، ورک شاپ طراحی پوستر برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، محمد حمزه ای دبیر مسابقه طراحی پوستر ایدز که با حمایت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود، از همکاری دانشکده هنر و معماری شیراز با این وزارتخانه خبر داد.

بنابراین گزارش، در حاشیه برگزاری این مسابقه، با امضای تفاهم نامه ای که با انجمن علمی دانشجویان گرافیک دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز انجام شده است، ورک شاپ طراحی پوستر با شعار: “درمان اچ آی وی (ایدز) کلید پیشگیری است، بیماران را برای درمان حمایت کنیم” برگزار  می شود.

پوسترهای خلق شده در این کارگاه، در مسابقه و نمایشگاه این رویداد هنری، شرکت داده می شوند.

دبیر علمی این کارگاه تخصصی، شهریار اسدی، دبیر اجرایی آن بهمن فیزابی، ناظر هنری این نشست فرهاد نادری و مسئولیت برگزاری آن بر عهده مرضیه چنگیزیان می باشد.

روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، زمان برگزاری این ورک شاپ را شنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز اعلام کرده است.

آوای هنر سلامت، پیش از این اعلام کرده بود، نظر به ضرورت آموزش همگانی در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس اچ.ای.وی (ایدز)، مسابقه طراحی پوستر با موضوع “ایدز” را به مناسبت روز جهانی ایدز برگزار می کند.

موسسه آوای هنر سلامت، چندی پیش با هدف تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی و برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری به منظور بالابردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیر عاملی ابراهیم داروغه زاده تاسیس شد.

علاقمندان با مراجعه به وب سایت www.honarsalamat.com یا عضویت در کانال تلگرام به نشانی telegram.me/AidsPosterContest می توانند اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

farakhan-eids

نویسنده