نمایشگاه گروهی نقاشی | گالری عقیلی

در گالری های تهران

۱۴ هنرمند نقاش در نمایشگاهی به نام ” در آن خانه کوچک تنها بودیم ” آثار خود را در گالری عقیلی به نمایش می‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی گالری عقیلی، این گالری در راستای برنامه حمایتی خود از جوانان هنرمند ایران زمین، فرصتی ÷یش آورده که ۱۴ هنرمند جوان در نمایشگاهیس به نام ” در آن خانه کوچک تنها بودیم “آثار خود را به رو.ی دیوار ببرند.

در پوستر این نمایشگاه و در توضیحاتش آمده است که ” نیچه نه تنها ناگهان انسان را از نقطه‌ایی که ایستاده خارج می‌کند بلکه به طور همزمان به همان واقعیتی پرت می‌کند که تمامی ابعاد زندگی را تسخیر کرده است. واقعیت من، واقعیت تو، واقعیت ما و واقعیت تمامی انسان‌های اطرافمان. زندگی چیزی جز حقیقت عریان و متهاجم نهفته در ذات همیشگی‌اش نیست .حقیقتی که همواره در برخورد با ابعاد مختلف زندگی  به طور روزمره با آن درگیر هستیم! ما کجای این واقعیت ایستاده‌اییم؟ شما واقعیت زندگیتان را چگونه شناخته‌ایید؟ حقیقت دنیای پیرامونتان را در پس روزمره‌گی خانه دیده‌اید؟ گوشه کوچک و تاریک اتاق و یا پرچین آفتاب خورده ظهر یک روز تکراری می‌تواند اندک جایی باشد تا انسان از خویشتن خودش خارج و مرزهای فراتری  از تعریف یک انسان ، در واقعیت ها و حقایق پیچیده ی دنیای اطرافش رسم کند. چرا که آنچه زندگی می‌نامیم همان واقعیتی است که ما را خفه می‌کند. پس اندکی بایست ! سرت را برگردان :هنر هست ، تا از فرط واقعیت خفه نشویم.”

در  این نمایشگاه آثار ابراهیم اکبری گرز، زهرا بهادری، پرتو پورقرایی، ستاره تاجی، پریا جانجانی، رامونا حسن زاده پشنگ، مریم سراج، فرانه جلالی زاده، فرزانه شناسا، زینب شریفی، مریم ماستری فراهانی، مهرنوش فرض الهی، سحر ملا عبدالصمد و فروغ هوشیار به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه آثار این هنرمندان ساعت ۱۶ جمعه هجدهم دیماه در گالری عقیلی به نشانی شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ افتتاح می شود. این نمایشگاه به مدت یک هفته میزبان علاقه‌مندان است. ساعت بازدید از نمایشگاه در طول هفته از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ خواهد بود.

aghili-gallery

نویسنده