«از فاصله‌ها» در نگارخانه باران رفسنجان

هنر شهرستان‌ها
سومین دوره نمایشگاه از فاصله ها با نمایش آثار نقاشی، عکس و مجسمه برگزار می شود

نمایشگاه از فاصله ها ۳ با نمایشگاه گردانی امید یعقوبی و با نمایش آثار نقاشی، عکس و مجسمه از هنرمندان پیشکسوت و جوان ساکن تهران، کرمان، اصفهان و کانادا برگزار می شود. در این نمایشگاه آثار دیوید مویر، بهاءالدین محمدی راد، طیبه کازرونی، منوچهر مغاری، هوشنگ فروتن، فرناز نعمت زاده، مهدیه ارشادی، هدیه مرتضوی، مسلم سعید،  داریوش شفیعی، سپیده وزیری، الهام حمیدی، سپیده اربابی،  افسون زنگی آبادی، زهره عباسی شکیبا پور، هلن شریفی، مینا پورکمال زاده، مینا عسکری، سپیده کلانی، شیرین کهن، منصور خاکسار، محمد حسین تیکدری نژاد، محبوبه عرب زاده، الهام خواجویی، آرش اخلاقی زاده نمایش داده می شوند.
از فاصله ها (۳) به مدت ۳ روز از ۲۲ دی ماه در نگارخانه باران واقع در عمارت گلستان امین رفسنجان برگزار می شود، در این نمایشگاه نگارخانه طوبی از تهران و نگارخانه صورتگر از کرمان علاوه بر نگارخانه باران با امید یعقوبی برای برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.

faselaha-rafsanjan
از فاصله های ۱ و ۲ سال گذشته در نگارخانه مس شهر سرچشمه و نگارخانه باران رفسنجان با نمایش ۱۰۸ اثر از هنرمندان کرمان و اصفهان برگزار شده اند.
هدف از برگزاری نمایشگاه های «از فاصله ها» ایجاد فضایی مناسب جهت نمایش و فروش آثار هنرمندان تجسمی داخل و خارج از کشور در شهرستان های کشور است.
برای برگزاری نمایشگاه های «از فاصله ها» آثار از شهرهای یاد شده به گالری میزبان انتقال داده می شوند، لذا هیچ یک از هنرمندان در شهر خود نمایش داده نمی شوند و فرصت نمایش آثارشان در شهر و استان دیگری فراهم می آید و همچنین گالری میزبان نمایشگاه، فرصت بازدید و خرید آثار هنرمندان غیر بومی را برای مخاطبین و هنرمندانش فراهم می آورد.

نویسنده