“نشست تخصصی رویکردهای چاپ دستی در ایران  “

نگارخانه لاله در ادامه اهداف پژوهشی خود در حوزه هنرهای تجسمی معاصر، “نشست تخصصی رویکردهای چاپ دستی در ایران “را برگزار می نماید.

چاپ هـای دسـتی در دنیـای امـروز یکـی از مهمتریـن مدیاها بـرای درک زبان تصویر اسـت. وجود مقاطع کارشناسـی ارشـد در بسـیاری از دانشـگاههای دنیا و برگزاری رویدادهای بسـیار توسـط بنیـان هـای معتبـر در کل جهـان نشـان از برحق بودن این سـخن دارد.  ویژگـی دیگـر چاپ هـای دسـتی مسـاله تعـدد نسـخه (تکثیـر بـه صـورت محـدود) و در نتیجـه قیمـت مناسـب آن اسـت. این نکتـه در سـطح فرهنگـی بـه ارتقـاء فهـم جامعـه از تصویـر منجر شـده و بـه رشـد فرهنـگ دیـواری کمـک خواهـد کـرد.  در این نشست که با حضور احمد وکیلی،حمید پازوکی و مهرداد ختایی برگزار می شود . ابعاد مختلف مدیای چاپ دستی ، جایگاه و وضعیت آن در هنر معاصر و نقشی که می تواند در گسترش اقتصاد هنر داشته باشد. بحث و گفتگو خواهد شد. همچنین بخش دیگر و پراهمیت این نشست بررسی قوانین بین المللی مرتبط با چاپ دستی خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در نشست می توانند روز سه شنبه ۲۲ دی ساعت ۱۷ به نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، جنب هتل لاله، نگارخانه لاله . مراجعه نمایند.تلفن:۸۸۹۶۰۴۹۲

neshast-chap-dasti

نویسنده