حبیب‌الله سوخته‌سرایی در گالری سهراب

حبیب‌الله سوخته‌سرایی، از اساتید نگارگری ایران آخرین آثارش را برای نمایش و عرضه به گالری سهراب برده است.

به گزارش روابط عمومی گالری سهراب، حبیب‌الله سوخته‌سرایی که به نگارگر نقش خیال معروف است، آثار خود را برای نمایش و عرضه به گالری سهراب آورده است. در این نمایشگاه ۳۵ اثر از آخرین آثارش به نمایش درامده است.

در معرفی این نمایشگاه آمده است که ترکیب زیبایی حاصل از نقش و خیال، خطوط نرم و روان، رنگ‌های لطیف و ملایم، فضایی‌ نو و مینیمال در قالب نگاره‌های چشم‌نواز حبیب‌الله سوخته‌سرایی جلوه‌گر شده است.

حبیب اله سوخته سرایی، متولد ۱۳۵۰ و دانش‌آموخته هنرهای تجسمی است و  عمده آثارش در ارتباط با نگارگری و خوشنویسی است. او در محضر استادانی چون اسلامی، مهدی‌زاده، نجیبی و آقا میری تلمذ کرده و در چندین جشنواره و همایش خوشنویسی نیز در دو سالانه‌های نگارگری شرکت داشته است. هم چنین چند نمایشگاه گروهی خارج از کشور هم در کارنامه هنری وی قابل ملاحظه است. تدریس در مدارس، آموزشکده‌ها و برخی دانشگاه‌های استان، انتشار مقالاتی در نشریات و تآلیف کتاب آموزشی تذهیب برای رشته کارودانش از دیگر فعالیت‌های وی است.

نمایشگاه آثار این هنرمند ساعت ۱۶ جمعه ۲۵ دیماه در گالری سهراب به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، کوچه سوم،ضلع جنوب غربی میدان سوم نیلوفر، پلاک ۵، واحد ۱ افتتاح شده است. این نمایشگاه تا ۶ بهمن میزبان علاقه مندان است. ساعت بازدید از نمایشگاه در طول هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۰ است.

soukhteh-saraee-sohrab

نویسنده