تندیس سیصد و شانزده

  • سیصد‌‌وشانزدهمین شماره‌ی تندیس، ۲۲ دی ۱۳۹۴ ۳۱۶-۱
  • تصویر روی جلد این شماره، از کیانوش غریب پور (مربوط به صفحه هنرمندان معاصر ایران) است.
  • سردبیر در سر‌مقاله یادداشتی را با عنوان «اخلاق سیاسی و سیاست اخلاقی» نوشته است.
  • محمدحسن حامدی در بخش نگاه درباره مهندس عبدالحمید اشراق یادداشتی را نوشته است.
  • حمیدرضا کرمی در بخش هنرمندان معاصر ایران به معرفی کامروز آرام پرداخته است.
  • نمایشگاه‌های برگزار ‌شده در گالری‌های تهران در صفحه‌ی گالری‌گردی منعکس شده است.

ثنا ولدخانی درباره نمایشگاه طراحی های مهدی حسینی در گالری ویستا نوشته است. حسن موریزی نژاد درباره نمایش آثار فریده میرشکاری در موزه هنرهای معاصر اهواز نوشته است. مهرنوش علی‌مددی درباره نمایش آثار سولماز توحیدلو در گالری سیحون نوشته است. ویدا عاکف به نمایشگاه آثار فرح اصولی در گالری دستان پرداخته است.

  • در بخش شهرستان شیلان برهانی به برگزاری نخستین فستیوال خانگی هنرهای معاصر کارگاه۲۶ در سنندج می پردازد.
  • آرمین مالکی نمایش آثار اشکان صانعی در گالری هما را نقد کرده است.
  • الناز فتحی درباره نمایش آثار بهاره و بنفشه فریس آبادی در گالری دنا نوشته است.
  • شیرین قادر در بخش نقد و نظر در رابطه با کتاب فرانچسکو بونامی نوشته است.
  • سعید باباوند در بخش گرافیک یادداشتی درباره آثار میشل بووه نوشته است.
  • سجاد باغبان در بخش گنجه گردی به هنر در مطبوعات دهه۵۰ شمسی می پردازد.
  • بهاره خباز در صفحه هنر شهری به تاریخچه گرافیتی ایران می پردازد.
  • آرمین ملکی مطلبی را از روزالیند کراوس با عنوان ساخت مشبک ترجمه کرده است.
  • علیرضا بهارلو مقاله‌ای در رابطه با ده عکاس نام‌آشنای پرتره‌ی دنیا در بخش دوم ترجمه و تالیف کرده است.
  • سجاد عمادی در صفحه‌ی دنیاگردی در چند بخش، به نقاشی های درمانی راب پروت در لندن، نمایشگاه آثار ویلیام وگمن در سن خوزه، نقاشی های جدید استفانی گوتیل در نیویورک و عکس های جدید دیوید مایسل در سن فرانسیسکو پرداخته‌ است.
  • حمیدرضا قلیچ خانی در بخش هنرهای سنتی یادداشتی را با عنوان ناشناخته ای از غلامرضا اصفهانی نوشته است.

[button color=”white” size=”medium” link=”https://avammag.com/?p=3521″ target=”blank” ]دریافت فایل مجله[/button]

 

 

 

 

نویسنده