هنرمندان جوان به گالری ساربان می‌آیند

 

گالری ساربان در نمایشگاهی گروهی آثاری از هنرمندان جوان که در حراج‌ها، نمایشگاه ‍‌ها و آرت‌فرها موفق بودند را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش گالری ساربان،نمایشگاه «نگاهی به آثار هنرمندان جوان» جمعه ۹ بهمن ماه ۹۴ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می شود.در این نمایشگاه از آثار جوانانی که آثارشان در حراج‌ها به فروش رسیده و یا در نمایشگاه‌های خود موفق بوده‌اند به نمایش در می آید.

کیوریتور این نمایشگاه مجید احمدی است که نمایشگاه  را در دو بخش تعریف میکند .

در بخش اول آثار افرادی چون افشین پیرهاشمی، عادل یونسی، حامد صدرارحامی، سیامک عزمی، فرهاد گاوزن، مهرداد خطایی، داریوش قره‌زاد، دانا نهداران، هادی روشن‌ضمیر و محمد بزرگی به نمایش در خواهد آمد. این افراد در حراج‌هایی که در ایران یا خارج از ایران همچون حراج تهران و یا کریستی و یا سایر حراج‌ها بسیار موفق بوده و آثارشان با چندین برابر قیمت به فروش رسیده است.

در بخش دوم نمایشگاه آثار فرناز قرائی، فریبا میرسعیدی، سپیده نژادستاری و نشاط فروتن به نمایش درخواهد آمد که پیش از این همگی در فروش‌های سالیانه‌ای چون هفت‌نگاه و یا حراج‌های آنلاین و یا در آرت‌فرهای خارجی حضوری درخشان داشته و نمایشگاه‌های موفقی نیز در داخل و یا خارج ایران برپا نموده‌اند.

نمایشگاه «نگاهی به آثار هنرمندان جوان» در گالری ساربان، جمعه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می شود و تا ۱۹ بهمن ماه همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست ،شماره ۸ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.

sareban-javan                              

نویسنده