سی و هفتمین «پان آرت» منتشر شد

سی و هفتمین نسخه از مجله دیجیتال پان آرت منتشر شد

گروه فرهنگی هنری پان آرت در این نسخه که اولین شماره از سال چهارم نشر پیاپی مجله است، طبق روال همیشگی خود در کنار معرفی هنرمندان جوان ایرانی به ارایه مقالاتی از دنیای هنر نیز پرداخته است. در نسخه سی و هفتم از مجله دیجیتال پان آرت، هنرمندان جوانی چون ریحانه شریعتی، فراز صیاد اسکویی و سحر سبحانی در رشته های نقاشی، سه بعدی و تصویرگری حضور دارند. علاوه بر این موارد ارایه مطالب مفیدی درباره پیتر بروگل هنرمند نقاش هلندی، معرفی موزه مصرشناسی، بررسی اینستالیشن پیچش بزرگ، معرفی بهترین های بسته بندی صنایع غذایی سال میلادی و قسمت دوم از مقاله هنرچندرسانه ای نیز انجام شده است.

رضا عالی سردبیر و مدیر مسوول مجله پان آرت درباره نشر مجله دیجیتال پان آرت گفت: “پان آرت به نسخه ای جدید در سال چهارم نشر خود رسیده و در این گام تغییراتی مناسب بنا به نیاز مخاطبین انجام شده است. به درخواست علاقه‌مندان مجله،‌ سعی بر آن شد تا زین پس،‌ بیشتر به هنر سه بعدی‌سازی و کارتون توجه گردد به همین علت حجم مطلب در مصاحبه با هنرمندان سه بعدی افزایش خواهد یافت تا خوانندگان با روش‌های تصویرگری و ساخت مدل سه‌بعدی بهتر آشنا شوند.”

مجله دیجیتال پان آرت با فرمت پی دی اف و نسخه ورق خور ویندوز و مک بروی سایت این گروه در حال حاضر بصورت رایگان قابلیت دانلود را دارد.

pan-art

 

نویسنده