گشایش جایزه شید ۲۰۱۵

گالری شیرین از روز جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، میزبان نمایشگاه آثار برگزیده ششمین دوره جایزه عکس شید (جایزه مستقل عکاسی مستند اجتماعی) خواهد شد.

این نمایشگاه روز جمعه ۲۳ بهمن ساعت ۱۶ افتتاح می شود و علاقه مندان می‌توانند تا ۵ اسفند در گالری شیرین به آدرس خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۵ از آن بازدید کنند. ساعات بازدید در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود. گالری شیرین روزهای دوشنبه تعطیل است.

در ششمین دوره از برگزاری جایزه عکس «شید» مجموعه‌ای از کارگاه‌های تخصصی، ادیتوریال، نشست و سخنرانی نیز در کنار نمایشگاه آثار برگزار خواهد شد.

شورای سیاست‌گذاری جایزه عکاس «شید» شامل پیمان هوشمندزاده، بهروز مهری و روشن نوروزی، امسال پنج داور ایرانی را برای بررسی آثار پنجمین دوره جایزه عکس شید (SHEED AWARD 2015) برگزیدند. بدین ترتیب نادر داوودی، رضا معطریان، بهنام صدیقی، عباس حاجی محمدی و آرش خاموشی ششمین دوره جایزه شید را داوری کرده‌اند.

جایزه «شید» (به معنای نور و روشنایی) یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است که هر سال به یک عکاس در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا می‌شود. این جایزه‌ فقط یک نفر را به واسطه مجموعه عکس‌هایی که در حوزه مستند اجتماعی عکاسی کرده است، به‌عنوان برنده جایزه معرفی می‌کند.

بهروز مهری، تهمینه منزوی، ابوالفضل نسایی و عبدالله حیدری به ترتیب برگزیدگان دوره‌های‌ اول تا چهارم این جایزه بوده‌اند و دوره پنجم نیز بدون معرفی برنده به کار خود پایان داد.

| بازدید: همه روزه ۱۱-۲۰ و جمعه ها و تعطیلات رسمی ساعت ۱۶-۲۰ (گالری دوشنبه‌ها تعطیل است)

| آدرس: تهران، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، شماره ۵

| تلفن: ۸۸۳۴۳۹۶۹

sheed-tandis

نویسنده