دامون‌فر «بی‌خوابی» را برگزار می کند

گالری دامون‌فر با همکاری گالری‌های اُ و اثر نمایشگاه  گروهی «بی‌خوابی» به انتخاب پویا آریان پور را برگزار می‌کند.
بی‌خوابی
نمایشگاه گروهی
۳۰ بهمن تا ۱۴ اسفند ١٣٩۴
یک دهه پیش گالری دامون‌فر جهت آشنایی بیشتر با نسل جوان هنرمند،‌ اولین «جشنواره‌ی هنرهای تجسمی دامون‌فر» را برگزار کرد.  به رسم گذشته امسال نیز قصد بر این است منتخبی از آثار هنرمندان به نمایش گذاشته شود.  اما این بار نگاه نه فقط به برگزیدگان دوره‌های پیشین، که به شرکت کنندگان تمام دوره‌ها بوده است.

نمایشگاه پیش رو، “بی‌خوابی”،  به بی‌خوابی نسل جوان می‌پردازد که از نظراجتماعی آن‌ها را دچار حالتی سرسام گونه، ناآرام و فراموشکار می‌کند. نمایشگاه “بی‌خوابی” سعی برآن دارد که وجه‌ی پندار هنرمند در خلق یک اثر را به مخاطب منتقل کند. و این وجهی است که هم می‌تواند پندار و خلاقیت را به انگیزش وادارد و هم منجر به اضطراب و عدم پیوستگی شود.

سعی این نمایشگاه بر این است که بهترین آثار هنری و هنرمندانی را که طی سال ها توسط گالری دامون‌فر به رشد و بالندگی رسیده‌اند، به مخاطب معرفی کند. این نمایشگاه که به طور همزمان در دو گالری اُ و اثر برگزار می‌شود، حدود ۵۰ اثر هنری از ۲۰ هنرمند منتخب را به نمایش می‌گذارد و امید دارد این آثارکه متعلق به برخی از فعال‌ترین و بهترین هنرمندان نسل جوان هستند، نظر مخاطب را جلب کنند.

پویا آریانپور متولد ۱۳۵۰ دارای مدرک کارشناسی نقاشی و سال‌ها تجربه به عنوان یک هنرمند حرفه‌ای و یک مربی مشتاق، که فعالانه با برگزاری نمایشگاه، هنرمندان جوان را در عرصه‌ی هنر مطرح می‌کند، یکی از شناخته شده‌ترین هنرمندان ایرانی است که درسراسر دنیا نمایشگاه برگزار کرده است. نمایشگاه پیش رو طی همکاری با گالری اثر و گالری اُ شکل گرفته و بازدید از کارگاه‌های  هنرمندان و انتخاب نهایی آثار حاصل همکاری آریان پور و مریم مجد از گالری اثر است.

هنرمندان منتخب: بهار علیزادنازنین اعوانی، افشین چیذری، سینا چوپانی، فربد الکایی، سجاد گل محمدی، علی کایینی، امیر کریمی، مقداد لُرپور، میلاد محمودی، امین منتظری، علیرضا نکویی، عسل پیروی، زرتشت رحیمی، مریم صباغ پور، هانیه صدری، ثریا شرقی، علی شایسته، نسیم تقی پور، سورنا زمانی
گالری اثر:
| بازدید: یکشنبه تا پنجشنبه ۱۱-۲۰ و جمعه های غیر از گشایش ۱۶-۲۰ (گالری شنبه ها تعطیل است)
| آدرس: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره۱۶
| تلفن: ۸۸۳۲۶۶۸۹
گالری اُ
| بازدید: یکشنبه تا پنجشنبه ۱۲ تا ۲۰- جمعه ۱۶ تا ۲۰ (گالری شنبه‌ها تعطیل است.)
| نشانی:  خیابان ویلا (نجات‌اللهی)، کوچه خسرو،‌ پلاک ۴۶
| تلفن: ۸۸۹۲۲۰۲۸
damoonfar

نویسنده