سومین حراج خیریه رعد برگزار شد

در ساعات پایانی جمعه ۳۰  بهمن ماه ۹۴، سومین حراج خیریه رعد  برگزار شد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ پس از ۷ روز نمایش ۷۷ اثر هنرمندان به نام و معاصر کشور در هشتمین شب این رویداد فرهنگی، آثار گردآوری شده در معرض فروش گذاشته شد.

براساس این گزارش در مراسم پایانی علاوه بر نیکوکاران و هنرمندان پدید­آورنده آثار، جمعی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون نظیر: ایرج نوذری، کاوه آفاق ، گلاره عباسی و … حضور داشتند.

بر اساس این گزارش در طول برگزاری حراج آثار برخی از هنرمندان بارها با پیشنهاد افزایش قیمت از سوی شرکت­ کنندگان مواجه شد که هیجان فوق­العاده­ ای به مراسم داد از آن جمله می­ توان به مجسمه برنزی تاها بهبهانی با عنوان«با ساز او خواهی شنید، راز کهکشان» و تابلوهای نقاشی شکار از لیلا ویسمه، سواران از صادق تبریزی، رباعیات از مصطفی دره­باغی و چند تابلو بدون عنوان از لیلی درخشانی، شهلا حسینی، فتانه دادخواه و محمد خلیلی اشاره کرد.

از نکات قابل توجه سومین حراج خیریه رعد، فروش اثر علی راشکی استاد و مدرس هنر دانشگاه سیستان و بلوچستان بود که از هنرمندان توان­یاب و موفق در شهر زاهدان است و حضور موفقیت­ آمیز هنرمندان توان­یاب برای خیریه رعد اهمیت ویژه ­ای دارد.

haraj-raad1

در نهایت پس از چندماه تلاش تیم اجرایی حراج، گروه همیاری جوانان، همکاران  خیریه رعد و گروهی از هنردوستان، سومین حراج خیریه رعد پس از ۳ساعت عرضه آثار هنرمندان با میزان فروش ۴میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال به کار خود پایان داد.

haraj-raad2

آسا براتی مدیر اجرایی سومین حراج آثار هنرهای تجسمی خیریه رعد در پایان کار این دوره در گفت­وگو با خبرنگار رعد ضمن قدردانی از حضور و حمایت مردم خیر، افزود: سومین حراج رعد با پشتوانه­ های ادوار گذشته، کار نسبتاً دشواری بر عهده داشت زیرا انتظارات از این رویداد فرهنگی بالاتر رفته بود و خدا را شکر که حراج موفقی را پشت سر گذاشتیم.

haraj-raad3

رحمان علاقه ­بند عضو تیم اجرایی حراج و مدیر گروه همیاری جوانان رعد با ابراز خرسندی از حضور ارزشمند مردم نیکوکار، افزود: تلاش تمام عوامل اجرایی به ویژه اعضای فعال گروه همیاری جوانان در برگزاری موفق این دوره مؤثر بود و جا دارد از هنرمندان، مردم، همکاران خیریه رعد و نیروهای داوطلب صمیمانه قدردانی کنم.

haraj-raad4

شایان ذکر است براساس پیش­بینی­های انجام شده آثار باقی­مانده با قیمت پایه از طریق شرکت ارتباط گستر حال و روز و وب­سایت آرتیبیشن به نشانی: www.arthibition.net در معرض نمایش علاقه­ مندان قرار می­ گیرد تا دوستداران هنر در فرصتی مناسب نسبت به خرید و جمع­ آوری آثار این حراج اقدام نمایند.

نویسنده