نمایش آثار مشرق زیبای من،غمگین است! در گالری لاله

با هماهنگی های انجام شده از سوی انجمن تصویرگران و گالری لاله، قرار است نمایشگاه مشرق زیبای من، غمگین است! علاوه بر نمایش مجازی در سایت انجمن، در گالری لاله نیز برپا شود.

این نمایشگاه که گزیده ای از آثار به نمایش درآمده در سایت انجمن خواهدبود، 18 مهر در گالری یادشده گشایش می یابد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. انجمن تصویرگران با توجه به استقبال خوب و پیگیری تعداد زیادی از تصویرگران که کارهای شان هنوز ناتمام است و همچنین ایجاد فرصت برای دیگر هنرمندان جهت شرکت در این نمایشگاه نوع دوستانه، مهلت ارسال آثار را تا 31 شهریور تمدید کرده است.

مشرق زیبای من، غمگین است! نمایشگاهی است که در حمایت از کودکان رنج دیده و جنگزدۀ خاورمیانه از سوی انجمن تصویرگران برپا خواهدشد. قرار بود این نمایشگاه ابتدا به صورت مجازی در سایت انجمن تصویرگران به نمایش درآید و سپس به صورت فیزیکی در یکی از گالری های تهران نمایش داده شود که با هماهنگی های انجام شده این نمایشگاه در هر دو حالت مجازی و فیزیکی به طور همزمان گشایش خواهد یافت.

از همۀ علاقه مندان درخواست می‎شود حتماً فراخوان نمایشگاه را مطالعه و با توجه به توصیه های آن اقدام به ارسال آثار خود کنند.

نویسنده