نمایش آثار مهرداد فلاح در آرت‌سنتر

نگارخانه آرت‌سنتر ۲۰ اثر از آخرین آثار مهرداد فلاح، هنرمند فعال در حوزه نقاشیخط را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش روابط عمومی گالری آرت‌سنتر، در این نمایشگاه نقاشیخط‌های مهرداد فلاح که آخرین آثار وی و به تبع آثار دیده نشده وی هستند روی دیوار گالری آرت سنتر خواهند رفت.

مهرداد فلاح که پیش از این آثاری با همین سبک و سیاق را در نمایشگاه‌هایی در ایتالیا، انگلیس، هلند، اسپانیا و کشورهای عربی خلیج‌فارس نیز به نمایش گذاشته بود، در اولین هفته از ماه اسفند نقاشیخ‌های خود را که به شکل شیر و یا حیوانات دیگری درآمده‌اند را به  نمایش دراورده است.

در توضیحات نمایشگاه مهرداد فلاح که به قلم شمیم بهار نگاشته شده، آمده است: میان سنت و نوآوری تضادی در کار است، سنت می‌خواهد همه چیز همان بماند که هست، نوآوری می‌خواهد هیچ چیز آنچنان که هست نماند. با این همه از آمیزش سنت و نوآوری است که در فرهنگ، چون نمودی از زندگانی انسان، آفریده می‌شود. بر بنیاد سنتاست که فرهنگ، در طول زمان، یگانه و استوار می‌ماند و در پرتو نوآوری است که فرهنگ پیش می‌رود و تکامل می‌یابد. اگر سنت در کار نمی‌بود، فرهنگ همچون آب در مرداب می‌گندبد.

این همه درباره هنر نیز بی‌ کم و کاست درست است. چراکه هنر نمودی است از فرهنگ. در هنر آنکه از هرگونه از هرگونه سنت می‌گسلد، بی‌ریشه می‌شود و آنکه نوآور نیست، مرتجع است. تنها از امیزش سنت و نواوری است که هنر اصیل، چون نمودی از فرهنگ آفریده می‌شود و مهرداد فلاح از آثار خود آمیزه‌ای دلکش از سنت و نواوری به ما عرضه می‌کند. او هنرمندی به راستی اصیل است.ِ

این نمایشگاه در گالری آرت‌سنتر به آدرس شریعتی، ضلع شمال‌غربی پل صدر، پلاک ۱۷۱۶ ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز جمعه ۷ اسفند‌ماه افتتاح و به مدت یک هفته در این گالری به نمایش درخواهد آمد.

mehrdad-fallah

 

نویسنده