گالري شيرين در آرت فر وين

آرت فر وین امسال برای چهار روز، میزبان آثار هنرمندانی از 99 گالری از سراسر جهان است. گالری شیرین از ایران، با معرفی و نمایش آثار چند هنرمند ایرانی در این رویداد شرکت می کند.

در این دوره “وینا فر- معاصر نو” که به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت، گالری شیرین آثار هنرمندانی چون رسول کمالی، گیزلا سینایی، ایمان صفایی، شادی یوسفیان، فرشید لارمیان، روشنک امین الهی، نیما بهنود و فرناز ربیعی جاه را به نمایش می گذارد.

به گزارش از وبسایت “وینا فر- معاصر نو”، این رویداد از مهم ترین رویدادهای هنر معاصر درمرکز، شرق و جنوب شرقی اروپا به شمار می آید و در سال های اخیر توانسته است با ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری رویدادها و گفتگوهایی متفکرانه، تبدیل به مکانی برای شکوفایی هنرمندان و گالری های سراسر جهان شود. این دوره آرت فر وین، با هدف به وجود آوردن مرکزی برای بازار هنری بین المللی، و هم چنین ایجاد پلی ارتباطی برای تبادل افکار و ایده های هنری بین هنرمندان دو نیم کره شرقی و غربی، برگزار می شود.

این رویداد بزرگ هنری، از روز پنجشنبه، 10 مهر آغاز به کار کرده و تا روز یکشنبه 13 مهر در شهر وین، پایتخت اتریش، برگزار خواهد شد.

نویسنده