پنجمین دوسالانه مجسمه‌ها‌ی شهری تهران

پنجمین دوسالانه مجسمه‌ها‌ی شهری تهران برگزار می شود

سازمان زیباسازی شهر تهران، پنجمین دوسالانه مجسمه‌ها‌ی شهری تهران را با هدف توسعه، تثبیت و ارتقای هنرمجسمه سازی شهری در ایران برگزار می کند.

مجسمه‌ها‌ی شهری

به گزارش روابط عمومی  زیباسازی شهر تهران، ثبت نام برای شرکت در پنجمین دوسالانه مجسمه‌ها‌ی شهری از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پانزدهم این ماه به صورت آنلاین از طریق وب سایت صورت میگیرد. نتایج اولیه ۲۲ اردیبهشت برروی سایت قرار خواهد گرفت و منتخبین تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند ماکت های پیشنهادی خود را ارائه کنند، انتخاب آثار یکم تا پانزدهم مرداد صورت میگیرد و نتایج نهایی از طریق سایت ۱۸ مرداد اعلام می شود.

گفتنی است عیسی علیزاده رئیس دوسالانه و سید مجتبی موسوی، سید مرتضی نعمت اللهی، کورش گلناری، عباس اکبری، سهندحسامیان ، سید مجتبی موسوی و علیرضا فاضلی اعضای شورای سیاستگذاری هستند و درنهایت سید مرتضی نعمت اللهی، کورش گلناری، عباس اکبری، سهند حسامیان، هلیا دارابی به عنوان شورای انتخاب آثار، درمورد کارهای رسیده به دبیرخانه تصمیم گیری میکنند.
همچنین هیات داوران متشکل از هادی هزاوه ای، محمدحسین عماد، کورش گلناری، عباس اکبری، نرگس حریریان داوری آثار را به عهده دارند.

مجسمه‌ها‌ی شهری
علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می تواند پس از ثبت نام اولیه تصویر از طریق سایت دوسالانه، می بایست علاوه بر رزومه، حداقل تصویر۳ نمونه از آثار خود را ارایه نمایند.
در کنار دیپلم افتخار و تندیس دوسالانه به نفر یکصد و پنجاه میلیون ریال، نفر دوم یکصد میلیون ریال و نفر سوم پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی داده خواهد شد.
دوسالانه پنجم درنظر دارد سلسله‌ نشست­های تخصصی با حضوراساتید وصاحب‌نظران به منظور ا یجاد فرصت گفت و گو در زمینه نقد، تحلیل و بررسی مجسمه سازی شهری برگزار نماید که زمان بندی آن متعاقبا اعلام می شود.

نویسنده