فراخوان ۲۵ قرن معماری ایران در آثار آبرنگ

 فراخوان دومین نمایشگاه ۲۵ قرن معماری ایران در آثار آبرنگ  

مدیر گالری «فام» از انتشار فراخوان دومین نمایشگاه «۲۵ قرن معماری ایران در آثار  آبرنگ» خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی گالری «فام»، مرضیه رمضانی گفت: دومین نمایشگاه «۲۵ قرن معماری ایران در آثار  آبرنگ» پاییز ١٣٩۵در لندن بر گزار می‌گردد.

مدیر گالری «فام» افزود: این نمایشگاه برای دومین بار به بررسی آثار تاریخی در معماری ایران از زمان هخامنشی تا کنون می پردازد.

رمضانی درخصوص موضوع نمایشگاه گفت: موضوع نمایشگاه، درها و پنجره های قدیمی و جزییات معماری و بناهای تاریخی ایران با تکنیک آبرنگ و آب مرکب خواهد بود.

وی درخصوص شرایط شرکت کنندگان و آثار ارسالی آنان نیز گفت: شرکت کنندگان می‌بایست حداقل ۱۶ سال سن داشته باشند و ابعاد  آثار ارسالی آنان  حداکثر ۷۰ و حداقل۲۰ سانتی متر باشد.

مدیر گالری «فام» درخصوص نحوه ارائه آثار افزود: هنرمندان می بایست ابتدا فرم اطلاعات را از سایت نمایشگاه (www.iranarch-heritage.co.uk) دانلود کرده و سپس، «تصویر آثار» و «فرم تکمیل شده» را از طریق ایمیل (iranarch.heritage@gmail.com) برای گالری ارسال نمایند.

25 قرن معماری

رمضانی گفت: آخرین ‌مهلت ارسال تصویر آثار ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ می‌باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان دولت، خیابان شهید عین آبادی، کوچه سرخ، پلاک ۱، نگارخانه فام مراجعه کنند.

ضمناً ارتباط با دبیرخانه نمایشگاه از طریق اینستاگرام: faamgallery و تلگرام: faamgallery25CPA نیز میسر می‌باشد.

اولین دوره این نمایشگاه با حضور چهل هنرمند در سال ١٣٩۴ برگزار گردید که در نهایت، سه هنرمند (آقای مهدی خسرویان و خانمها فرانک ربانی و ریحانه اتحاد) به عنوان هنرمندان برتر برگزیده شدند.

دومین نمایشگاه «۲۵ قرن معماری ایران در آثار  آبرنگ» نوامبر سال جاری (پاییز ۹۵) در گالری پُسک لندن برگزار می گردد.

نویسنده