نمايشگاه آثار کیومرث قورچیان گشايش يافت

شامگاه جمعه 25 مهر ماه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر نمایشگاه نقاشی کیومرث قورچیان در گالری ساربان افتتاح شد. این نمایشگاه شامل 32 اثر نقاشی در اندازه های متفاوت 80*60 تا 300*200 سانتی متر با تکنیک رنگ روغن روی بوم خلق شده اند می باشد.

در حاشیه این مراسم کیومرث قورچیان درباره مجموعه آثاربه نمایش درآمده توضیح داد:

آثار به نمایش درآمده  شامل 25 تابلو جدید و 7 تابلو از آثار کمتر به نمایش درآمده در دوره های کاری گذشته من است.

قورچیان با اشاره به نگاه تازه اش در این مجموعه آثار یادآور شد: این آثار در راستای دوره های قبلی کارهای من اما با نگاه تازه تری است و سعی کرده ام در آثارم مخاطب را به سرزمین هایی که هر روز با آن مواجه می شوم، ببرم.

او در ادامه افزود فضای آبستره به شکل بداهه پدید می آید و فیگورها نیز شامل فیگورهای انسانی و احجام فرم دار است که جمعیت، وحدت و … را پیش روی مخاطب می آورد. من در تعریف فضای آثارم دخالتی نمی کنم و اجازه می دهم که فرم ها و فیگورها خود را تعریف کنند. من این فیگورها را درون فرم ها می بینم ولی ممکن است مخاطب این فرصت و باور را برای دیدن این فیگورها در اثر نداشته باشد ولی یافتن و درک آن را به مخاطب واگذار می کنم.

کیومرث قورچیان سه تصوير از موجودات محيطی، درون مغزی و كوانتومی را دريك صفحه مبنای زيبايی شناسی قرارداده تا هر مخاطبی را به خود فراخواند.

این نمایشگاه 25 مهر ماه 1393 در گالری ساربان افتتاح شد و تا 5 آبان ماه همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 ادامه دارد.

علاقمندان برای بازدید از این آثار می توانند به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره 8 مراجعه نمايند.

نویسنده