نقاشی‌های فاطمه بهرامی در گالری ساربان

گالری ساربان از روز جمعه 16 آبان ماه 1393 میزبان نمایشگاهی از نقاشی های فاطمه بهرامی به مدت 10 روز می باشد.

این نمایشگاه بیست و سومین نمایشگاه انفرادی فاطمه بهرامی می باشد که 16 آبان ماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح و تا 26 آبان ماه ادامه دارد.

فاطمه بهرامی در مورد مجموعه ای که قرار است در گالری ساربان به نمایش درآید گفت: “بهانه و مضمون اصلیِ من برای این مجموعه طبیعت و لحظه ی بیدارشدن است.لحظه های واپسین شب و تاریکی و خاموشی، خبر دمیدن خورشید، امید به طلوعی دوباره، همهمه گرمی که در زندگی و هستی طنین می اندازد همه انتخاب من هستنداز تک تک ثانیه هایی که هر روز در زندگی اتفاق می افتد.

در این مجموعه« خروس» نماد شروعی دوباره و پر طنینِ هرروزِ پر امید شمرده و اسب هارا همواره زیباترین، کامل ترین و قدرتمندترین تناسبِ موجود در خلقت، شناخته ام.”

در این نمایشگاه حدود 30 اثر به نمایش درمی آید که با تکنیک آکرولیک و رنگ روغن روی بوم خلق شده اند.

فاطمه بهرامی متولد 1343 تهران است،وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته هنر(نقاشی) از دانشگاه هنر،فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته هنر(نقاشی) از دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترای رشته پژوهش هنراست.

برگزاری بیش از 20 نمایشگاه  نقاشی انفرادی و حضور در 18 نمایشگاه جمعی ،7 نمایشگاه نقاشی در کشورهای لبنان، قطر، امریکا، روسیه ، ونیز، کانادا و… از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می شود.

همچنین تالیف بیش از 10 عنوان کتاب تخصصی-آموزشی در زمینه هنر و طراحی، ترجمه 5 عنوان کتاب تخصصی-آموزشی در زمینه هنر و طراحی و نقاشی، طراحی تمبر بزرگداشت روز زن زمستان 1367، طراحی تمبر بزرگداشت روز دفاع مقدس تابستان 1369،طراحی تمبر مشترک ایران و ونزوئلا سال 83،طراحی تمبر مشترک ایران و سنگاپور سال 83 از دیگر فعالیت های هنری این هنرمند محسوب میشود.

نمایشگاه نقاشی بهرامی 16 آبان ماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح و تا 26 آبان ماه همه روزه بجز سه شنبه ها دایر می باشد.

علاقمندان برای بازدید از این آثار می توانند به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست، شماره 8 مراجعه و یا با شماره تلفن 88504226 تماس حاصل نمایند.

نویسنده