فراخوان بین المللی نقاشی و خوشنویسی پاراآرت

حضور مجدد توان­یابان هنرمند ایرانی در مسابقات بین المللی پاراآرت توکیو۲۰۱۶

سومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی و خوشنویسی “پاراآرت ژاپن” با هدف تقویت خود باوری و اعتماد به نفس افراد دارای معلولیت، بالا بردن سطح آگاهی و درک عمومی از مسائل معلولان و ترویج مبادلات هنری در عرصه بین المللی با شعار “هنر فراسوی محدودیت­ها و معلولیت­ها” و همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مشارکت ۴۰ کشور دیگر در شهر توکیو برگزار می­شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ سومین دوره “پاراآرت ژاپن”  در رشته­ های نقاشی و خوشنویسی، تیرماه سال­جاری با نمایش ۷۰ اثر از توان­یابان بیش از ۴۰ کشور آسیایی برگزار می­شود، نظر به حسن همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در برگزاری دوره گذشته و انتخاب و معرفی ۲ هنرمند عزیز کشورمان در جمع ۱۰ اثر برتر آن دوره از مسابقات، بار دیگر مجتمع رعد شرایط حضور آثار هنرمندان توان­یاب ایرانی را در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۶ به درخواست برگزار­کننده ژاپنی فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش؛ علاقه­مند به شرکت در این رویداد بین المللی می­توانند آثار نقاشی و خوشنویسی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ خرداد به پست الکترونیکی دبیرخانه مسابقات مستقر در روابط عمومی مجتمع رعد به نشانی:festival@raad-charity.org  ارسال نمایند.

پاراآرت

آثار دریافتی پس از بررسی توسط اساتید مجرب کشور انتخاب و فایل تصویری آثار برگزیده برای انتخاب نهایی در اختیار برگزارکننده ژاپنی قرار می­گیرد و پس از تأیید پارآرت، اصل آثار منتخب برای حضور در نمایشگاه پایانی به توکیو ارسال خواهد شد.

شرایط ارسال و شرکت در مسابقه:

  • آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۱۵ خرداد است و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نمی­شود.
  • ارسال فایل تصویری آثار باید با فرمت jpg و وضوح  ۳۰۰ dpi باشد.
  • رعایت حداکثر ابعاد ۸۱*۶۵ سانتیمتر برای نقاشی و ۱۳۵*۷۰ سانتیمتر برای خوشنویسی الزامی است.
  • فایل word اطلاعات فردی شرکت­کننده در سایت مجتمع رعد به پیوست یک قطعه عکس پرسنلی ارسال شود.
  • هر شرکت کننده حداکثر ۵ اثر برتر خود را می­تواند ارسال کند.
  • در صورت انتخاب نهایی، اصل اثر می­بایست به دبیرخانه نمایشگاه تحویل داده شود.

تذکر مهم: آثار ارسالی  فقط از طریق ایمیل دبیرخانه و تکمیل فرم ثبت نام قابل دریافت است.

علاقه­مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت خیریه رعد به نشانی: www.raad-charity.org  مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های ۷- ۸۸۳۷۱۰۹۶ تماس حاصل نمایند.

پاراآرت

نویسنده