آثار مصطفي دشتي در گالري پرديس ملت

آثار مصطفي دشتي در گالري پرديس ملت به نمايش گذاشته مي‌شود.

مصطفی دشتی که نوروز سال جاری در نمایشگاه گروهی “بیان و انتزاع” آثارش در گالری پردیس سینمایی ملت به نمایش در آمد، از 19 آبان ماه نمایشگاه انفرادی خود را در این گالری برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه که از معدود نمایشگاه‌های انفرادی گالری ملت است به نمایش آثار انتزاعی این هنرمند 54 ساله اختصاص دارد.

مصطفی دشتی از نقاشان پیشتاز و معتبر این سال‌هاست که در آثارش به جهان‌بینی خاص خود رسیده است. دشتی جزء معدود نقاشانی به‌شمار می‌رود که در ابعاد بزرگ نقاشی می‌کند و دل‌مشغولی عمده در آثارش، پرداختن به طبیعت است. آثار اولیه‌ او از بیابان‌های بلوچستان، کویر یزد، کناره جاده‌ها و… آغاز شده و حالا در آثارش به شکوه آسمان از دیدگاه انتزاعی رسیده است.

آخرین نمایشگاه انفرادی این هنرمند اواخر سال گذشته در “تاراگالری” شهر لس آنجلس برگزار شده است و چندی پیش کتاب “خرچنگ‌های بلوری” که تک‌گویی این هنرمند از زندگی‌اش است، توسط نشر “حرفه هنرمند” به چاپ دوم رسیده است.

نمایشگاه مصطفی دشتی روز دوشنبه 19 آبان ماه 1393 از ساعت 17 افتتاح می‌شود و تا 8 آذرماه همه روزه از ساعت 11 تا 21 در گالری ملت واقع در خیابان ولى عصر (عج)، بزرگراه نیایش، بزرگراه کردستان، سینماگالرى پردیس ملت، طبقه منفى دو میزبان علاقمندان است.

نویسنده