فراخوان جایزه عکاسی Fotofestiwal

گروه هنری «تصویر و تصور» اقدام به انتشار فراخوان جایزه عکاسی Fotofestiwal لهستان می نماید .

Fotofestiwal در سال ۲۰۰۱ توسط بنیاد آموزش بصری لهستان تاسیس شد . این جشنواره سالانه که از برنامه های مختلف مرتبط با عکاسی تشکیل شده است از سال ۲۰۰۶ جایزه ای بین المللی نیز برای عکاسی معاصر اختصاص داد . Fotofestiwal اکنون یکی از مهمترین رخدادهای عکاسی در اروپای شرقی و مرکزی به شمار می آید . این جشنواره با برگزاری بیش از ۵۰ نمایشگاه در بخش های مختلف شهر لودز ، به همراه سخنرانی ها ، ورکشاپ ها ، اسلاید شو ها ، بررسی مجموعه عکس ها و … سالانه حدود ۲۰ هزار بازدیدکننده از سرتاسر جهان را جذب می کند .

شرایط و مقررات :
این مسابقه تنها به مجموعه عکس اختصاص دارد .
هر عکاس می تواند تنها یک مجموعه را ثبت کند اما هیچ محدودیتی در تعداد عکس های مجموعه وجود ندارد و تعداد حداقل و حداکثر عکس های مجموعه آزاد است .
موضوع عکس ها آزاد است و هیچ محدودیتی در موضوع و تکنیک عکس ها وجود ندارد .
هزینه شرکت در مسابقه ۱۴۰ هزار تومان می باشد (شامل ۳۵ دلار هزینه ورودی + هزینه ارسال) .
مجموعه های ارسالی توسط هیئتی ۱۲ نفره متشکل از مدیران گالری ها ، موزه ها و مجلات معتبر عکاسی به همراه منتقدین و کیوریتورهای شاخص حوزه عکاسی از کشورهای آمریکا ، آلمان ، ایتالیا ، انگلیس ، هلند ، لهستان ، ایرلند و فنلاند مورد ارزیابی و قضاوت قرار خواهند گرفت .
از میان شرکت کنندگان ۹ عکاس برای شرکت در نمایشگاه که خرداد ۱۳۹۴ در شهر لودز لهستان برگزار خواهد شد ، انتخاب می شوند .

جوایز :
نفر اول : ۱۰۰۰۰ زلوتی لهستان (تقریبا معادل ۹ میلیون تومان) جایزه نقدی
دعوت از ۵۰ عکاس برتر برای نمایش مجموعه های خود در برنامه Portfolio Review (بررسی عکس ها توسط متخصصین حوزه عکاسی با حضور عکاس)

تاریخ های مهم :
آخرین مهلت تحویل آثار : ۵ آذر ۱۳۹۳
اعلام نتایج : ۵ بهمن ۱۳۹۳
نمایشگاه و اهدای جوایز : خرداد ۱۳۹۴

ارسال آثار :
همه علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را به همراه فرم شرکت و تصویر فیش پرداختی به ایمیل  ii_ag@yahoo.com  ارسال نمایند (اطلاعات مربوط به پرداخت حق ورودی در فرم شرکت موجود می باشد) . آثار دریافتی از شرکت کنندگان ایرانی توسط گروه هنری «تصویر و تصور» برای مسابقه ارسال خواهد شد . لازم به ذکر است که گروه تصویر و تصور هیچ نقشی در انتخاب آثار نخواهد داشت و تنها در صورت تمایل هنرمندان آماده ارائه مشاوره برای انتخاب بهتر آثارشان می باشد .

دریافت فرم شرکت :
http://gigpars.com/upload/nzy8_fotofestiwal_2015.zip

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا هر گونه پرسش با شماره ۰۹۱۲۴۷۷۹۶۱۰ تماس بگیرند .

منبع: گروه هنری «تصویر و تصور»

نویسنده