فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون گالاراته ایتالیا

فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون گالاراته ایتالیا 

شرکت در این رقابت برای تمام هنرمندان، کارتونیست‌ها، طراحان و تصویرگران سراسر جهان آزاد است. این جشنواره در ۳ بخش الف) گرافیک و کارتون،  ب) طنز ، ج) کاریکاتور (شیاطین در جهان سیاست ) با موضوع “پاره کردن دیوار” (Tear down the Wall ) برگزار می‌شود.

شرکت در هر سه بخش‌ به طور همزمان بلامانع است. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا ۳ اثر به جشنواره ارسال نماید، آثار باید حتما اصل بوده و قبلا جایی منتشر نشده باشند.

آثار ارسالی می‌بایست در اندازه A4 بوده و تکنیک اجرای کار آزاد است. آثار کپی شده و پرینت گرفته شده و دیجیتالی برای رقابت شرکت داده نمی‌شوند و تنها برای بخش نمایشگاهی و یا کاتالوگ استفاده خواهند شد. آثار ارسالی باید به امضای صاحب اثر رسیده باشد.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به بهترین اثر بین تمامی بخش‌ها یک جایزه بزرگ به ارزش ۱۰۰۰ یورو به همراه دیپلم افتخار اعطا می‌نماید، در هر بخش به نفر اول ۵۰۰ یورو به همراه دیپلم افتخار و پنج جایزه به همراه دیپلم افتخار، و در هر بخش یک جایزه مخصوص به ارزش ۵۰۰ یورو به همراه دیپلم افتخار اهدا می‌نماید.

تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه در کاتالوگ جشنواره منتشر خواهند شد.

علاقمندان می‌بایست حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۵ آثار خود را به همراه فرم ثبت نام، عکس، بیوگرافی و مشخصات صاحب اثر به نشانی زیر ارسال نمایند.

Pro Loco Gallarate
Vicolo del Gambero n. 10
۲۱۰۱۳ Gallarate (VA)
ITALY

کارتون گالاراته

نویسنده