مرمت کاغذ | کتابخانه و موزه ملی ملک

مرمت کاغذ در کتابخانه و موزه ملی ملک
هم‌زمان با هشتمین جشنواره ماه هشتم در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه آموزشی روش‌های مقدماتی مرمت کاغذ برگزار می‌کند .

کتابخانه و موزه ملی ملک، هم‌زمان با برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی هنری «ماه هشتم»، کارگاه آموزشی «مرمت کاغذ» برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کارگاه آموزشی «مرمت کاغذ» با آموزش سمانه‌سادات حسینیان، کارشناس حفاظت و مرمت و مسوول کارگاه مرمت کتابخانه و موزه ملی ملک به رایگان برپا خواهد شد .

و هنرجویان شیوه‌های مقدماتی مرمت کاغذ را فرامی‌گیرند. این کارگاه به شیوه‌های نظری و عملی در روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ خورشیدی از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ در کارگاه مرمت نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران برگزار خواهد شد.

هنرجویان در این کارگا، بیش‌تر به شیوه عملی روش‌های مقدماتی مرمت کاغذ آشنا را می‌آموزند. شرکت‌کنندگان در این کارگاه، نخست با ابزارها و مواد مورد نیاز و سپس با مرحله‌های مرمت کاغذ آشنا می‌شوند.

 مرمت کاغذ

علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه آموزشی «مرمت کاغذ» برای نام‌نویسی می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۰۰۹۸۸ داخلی‌های ۱۰۷ و ۱۰۹ تماس بگیرند.

این کارگاه با ظرفیت ۲۰ نفر برگزار می‌شود اما حضور در آن تنها با نام‌نویسی پیشین ممکن خواهد بود.

اولویت حضور در کارگاه با علاقه‌مندانی خواهد بود که با توجه به محدودیت ظرفیت، زودتر تماس گرفته و نام‌نویسی کنند.

 مرمت کاغذ

هشتمین جشنواره ماه هشتم، هم‌زمان با فرارسیدن دهه کرامت از ۱۴ تا ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ خورشیدی با برنامه‌های گوناگون در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.

 مرمت کاغذ

 

نویسنده