فروش و مزایده آثار طراحی و چاپ قرن ۱۹ و ۲۰

فروش و مزایده ی آثار طراحی و چاپ متعلق به قرون ۱۹ و ۲۰ در موسسه ی سوان نیویورک از ۲۲ سپتامبر آغاز میشود.

این آثار متعلق است به هنرمندانی از قرن ۱۹ همچون مانه ، رینوار، ویسلر، تولوس و … که آثارشان در کنار چند اثر از هنرمندان قرن بیستم از جمله پیکاسو، ماتیس، میرو، شاگال ، براکو و دالی در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

اثر مانه، لیتوگرافیستی که در سال ۱۸۶۸ می زیسته کاری با تکنیک رنگ روغن است که در حدود ۵۰ تا ۸۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است. اثر سالوادر دالی به نام آرزوها در سبک رئالیسم که با مداد و جوهر قرمز می باشد و همچنان نگاه باریک بین هنرمند را به تصویر میکشد از جمله آثار این مزایده می باشد .

به گزارش گالری آنلاین، سه کار سرامیکی متعلق به سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ با عنوان نقاشی چهره ی خندان و حدود ۶ کار از پیکاسو نیز به مزایده گزارده میشود که قیمتی در حدود ده تا ۵۰ هزار دلار برای آن تخمین زده شده است. کار دیگر حاضر در مزایده اثری از سال ۱۹۶۹ با قیمتی حدود ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار در بردارنده ی الهاماتی از تابلوی جئونیس است . کاری با سبک لیتوگرافی از سال ۱۹۵۰ و نیز کار حکاکی تجلیل شده ای از لس تروسیس فمس متعلق به سال ۱۹۲۲ نیز جزو این آثار هستند .آنچه این مزایده را کامل میکند دو اثر از چاپ کلیشه روی مشمع هستند به نام ل اسپاگول از سال ۱۹۶۲ اثری از ترکیب رنگ به قیمت تقریبی ۳۵ هزار دلار و اثری حکاکی شده از فیولس د ویگنه از همان سال با قیمت تقریبی بین ۲۰ الی ۳۰ هزار دلار.

picasso
اثر پیکاسو

 

کار زغال و جوهر قرمز پائول سیگناک با عنوان اس تی آندول مربوط به سال ۱۹۲۶ به قیمت تقریبی ده الی ۱۵ هزار دلار تخمین زده شده است .

نویسنده