سومین نشست بررسی جغرافیا و هنر |گالری لاله

سومین نشست بررسی جغرافیا و هنر
در ادامه نمایشگاه نقاشان معاصر همدان در نگارخانه لاله برگزار می شود

یکی از شاخص ترین ویژگی های هنر معاصر، جغرافیا است. جغرافیای زیستی هنرمند این امکان را به او می دهد که چگونه بنگرد و چگونه بنماید. هنرمند امروز توانسته با اتکا بر تمامی داشته های تاریخی، اجتماعی و فرهنگی خود که استوار بر اتمسفر زندگی اش است، تعریف تازه تری از هنر ارائه نماید که بی شک تاثیرات آن در دهه های اخیر در تاریخ هنر ایران نمود پیدا کرده‌ و به زبانی مستقل در جهان هنر رسیده است.

سومین نشست بررسی جغرافیا و هنر معاصر همراه با نقد آثار هنرمندان معاصر همدان با حضور بهنام کامرانی(هنرمند معاصر و منتقد هنر)، ناصر پلنگی(هنرمند معاصر) و سعید دولتی (نقاش و نمایشگاه گردان این نمایشگاه) روز شنبه ۱۰ مهر۱۳۹۵ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

شایان ذکر است نمایشگاه آثار هنرمندان معاصر همدان، پنجمین رویدادی است که با هدف بررسی گستره جغرافیایی هنر معاصر و ایجاد فضای تعامل بین هنرمندان خارج از مرکز و هنرمندان شهر تهران، در نگارخانه لاله برگزار شده و تا ۱۳مهر ماه دایر خواهد بود .

گفتنی است پیش از این نیز آثار هنرمندان تبریز، مشهد،رشت و زنجان به نمایش در آمده است و این رویداد هر سال یک بار، هنر معاصر یکی از استان های کشور را ارائه و مورد بررسی قرار می دهد.

حضور در این برنامه برای کلیه علاقه مندان آزاد است.
نگارخانه لاله ،خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، تلفن:۸۸۹۶۰۴۹۲

نشست

نویسنده