تمدید فراخوان یازدهمین دوره Arte Laguna 2017

فراخوان شرکت در یازدهمین دوره رقابت بین‌المللی آرته لاگونا Arte Laguna تا ۱۴ دسامبر معادل ۲۴ آذرماه ۹۵ تمدید شد.

 

Arte Laguna

 

یازدهمین دوره جایزه آرته لاگونا  Arte Laguna که توسط موسسه فرهنگی MoCA با همکاری استودیو لاگوناArte Laguna برگزار می شود.  هدف خود را گسترش و هدایت افکار به سمت هنر معاصر قرار داده است. این جایزه در بردارنده مدالی است که توسط رئیس جمهور ایتالیا و حمایت وزارت امور خارجه، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری،  منطقه ونتو، شهرداری ونیز، دانشگاه کا فوسکاری ونیز ، IUAV و موسسه طراحی اروپایی اعطا می‌گردد.

جوایز دیگر این جشنواره عبارتند از، وجه نقد، برگزاری یک نمایشگاه از آثار برگزیده در آرسنال ونیز، چندین نمایشگاه در گالری‌های بین‌المللی، معرفی به شرکت‌ها، آرت رزیدنسی‌های متنوع و چاپ کاتالوگ.

این جایزه به رشته‌های ، نقاشی، مجسمه‌سازی، چیدمان، فتوآرت، ویدئو و پرفورمنس، ویژوال آرت، دیجیتال گرافیک، هنر محیطی و لندآرت تعلق می‌گیرد و برای هر رشته جایزه نقدی معادل هفت هزار یورو در نظر گرفته شده است.

Arte Laguna

برخی از رزیدنسی‌هایی که با این مسابقه همکاری دارند عبارتند از، آرت رزیدنسی سانفرانسیسکو، گلوآرت در لاناکن بلژیک،  دهکده هنرمندان تایپه در تایوان، بنیاد برنگون در مورانو ایتالیا و…

از دیگر جوایز این جشنواره  ایجاد ارتباط و معرفی به شرکت‌های برتر ایتالیایی که جوایزی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ یورو به منتخب مورد نظر خود اعطا کرده و پروپوزال آن‌ها برای کار و تولید پذیرفته می‌شود به عنوان مثال شرکت دگلوپتا پیشنهاد نقاشان را برای استفاده از طرح آنان جهت محصولات کیف و آکسسوری خود می‌پذیرد.  از جوایز ویژه این مسابقه می‌توان به جایزه افتخاری بیافرین اشاره کرد که شامل ده پکیج عضویت طلایی برای هنرمندان رشته‌های مختلف  و چهار جایزه ۱۰۰۰ دلاری برای هنرمندان برگزیده است.

همچنین از نمایشگاه‌های بین‌المللی  برای نمایش آثار  می‌توان به آرت نوا پکن و open International ونیز اشاره کرد.

در این جشنواره ۱۲۵ هنرمند انتخاب خواهند شد که آثار آن در نمایشگاه بزرگی در ونیز ایتالیا به نمایش در خواهد آمد و در کاتالوگی دو زبانه به چاپ خواهد رسید.

از جمله گالری‌هایی که به برگزیدگان برای نمایش انفرادی  و گروهی ۳ نفره وقت می‌دهند عبارتند از: گالری سالاماشا در آتلانتا امریکا، گالری ایزابل رزمایستر در رگنزبورگ آلمان، گالری فرناندو سانتوس، پورتو پرتغال، گالری ارت ریفلکس سن پترزبورگ روسیه و …

از جوایز جنبی این جشنواره مسابقه اثر برتر درباره توسعه پایدار و بازیافت کاغذ است که به مبلغ ۳۰۰۰ یورو به پروژه منتخب اهدا می‌گردد.

 

هیت داوران این جشنواره از گروهی از منتقدین هنر، مدیران موزه‌ها و مراکز هنری تشکیل شده است، مانند پائولو کولومبو مشاور موزه هنرهای مدرن استانبول ، ناو  هاک، کیوریتور ارشد در موزه هنرهای معاصر آنتورپ بلژیک، مانوئل بورخا ویل مدیر موزه ملی رینا سوفیا در مادرید و… .

Arte Laguna

 

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه به لینک مراجعه نموده و از طریق پورتال بیافرین ثبت‌نام کنند.

مطالب مرتبط:

نویسنده