دومین نشست از «سلسله درسگفتارهای نظریه و نقد هنر» | پژوهشکده هنر

دومین نشست از «سلسله درسگفتارهای نظریه و نقد هنر» در پژوهشکده هنر
دومین نشست از سلسله درسگفتارهای نظریه و نقد هنر با عنوان «واکاوی نظریه‌­­های هنر: رهیافتی معرفت­‌شناسانه» دوشنبه دوم اسفند ماه در پژوهشکده هنر برگزار می­‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده هنر در این نشست که به همت گروه نظریه و نقد هنر پژوهشکده هنر برگزار می­‌شود دکتر سید غلامرضا اسلامی استاد دانشگاه تهران با موضوع «واکاوی نظریه­­‌های هنر: رهیافتی معرفت­‌شناسانه»سخنرانی می­‌کند.

هدف از برگزاری این درسگفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد، نقد هنر، تبیین پارادایم­‌ها و رویکردهای نظریه و نقد در هنر، و بازاندیشی مفاهیم و چالش­‌های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است. در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتاب­ها و مقالات مهم مرتبط با مبحث از سوی سخنرانان معرفی خواهد شد. مخاطبان این درسگفتارها پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره­‌های تحصیلات تکمیلی کلیه رشته­‌ها و گرایش‌­های هنر و حوزه­‌های میان‌­رشت‌ه­ای مرتبط می‌­باشد.

این نشست روز دوشنبه دوم اسفند ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۵ الی ۱۷در محل پژوهشکده هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع امام خمینی(ره)، جنب کوچه شهید حسن سخنور، پلاک ۲۹، پژوهشکده هنر برگزار می­‌شود.

حضور در این درسگفتار برای کلیه علاقه‌­مندان آزاد است.

 پژوهشکده هنر

نویسنده