احمد وکیلی | گالری ساربان

گالری ساربان از ششم تا شانزدهم اسفند ماه ۹۵ میزبان نمایشگاه مروری بر آثار سی و سه سال تجربه چاپ دستی احمد وکیلی خواهد بود.

«سی و سه» که نخستین نمایشگاه انفرادی احمد وکیلی پس از هفت سال است، عصر روز جمعه، ششم اسفند ماه، ساعت ۱۶ افتتاح می شود. همزمان از کتاب وکیل‌آباد که به زندگی و آثار احمد وکیلی می پردازد، رونمایی خواهد شد.
احمد وکیلی یکی از مهمترین هنرمندان چاپگر، در هنر معاصر ایران است. وی در سال ۱۳۴۰ متولد شد. مقطع کارشناسی را در دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. او با آثار متعدد طراحی و چاپ دستی، در چندین نمایشگاه انفرادی در گالری های آریا، الهه، برگ، ماه مهر، ممیز (خانه هنرمندان)، ، نور، هور و نیز چندین جشنواره و سمپوزیوم داخلی و خارجی حضور داشته است. علاوه بر تدریس در دانشگاه، دبیری و داوری چندین بینال، سمپوزیوم و فستیوال بر عهده وکیلی بوده است.
نمایشگاه «سی و سه» از ششم اسفند ماه ۹۵ برقرار بوده و گالری ساربان همه روزه به جز سه شنبه ها، از ساعت ۱۶ تا ۲۰، پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.
علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز سه شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری ساربان، واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰ مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.

احمد وکیلی

نویسنده