قدردانی از زنده روح کرمانی | سیف الله صمدیان رییس جدید هیات مدیره انجمن عکاسان ایران

سیف الله صمدیان در جلسه نوبت دوم مجمع عمومی انجمن به عنوان رییس جدید هیات مدیره انجمن عکاسان ایران  انتخاب شد.
در این مراسم  از مسعود زنده روح کرمانی در طی این سه سال قدردانی به عمل آمد.

انجمن عکاسان
سیف الله صمدیان در یکصد و نود و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن عکاسان ایران به عنوان رییس هیات مدیره انجمن به مدت یک سال انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسن ایران، یکصد و نود و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن عکاسان ایران با موضوع “انتخاب رییس هیات مدیره دوره جدید” با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد و سیف الله صمدیان به عنوان رییس، فرزاد هاشمی به عنوان نایب رییس هیات مدیره و افشین شاهرودی به عنوان خزانده دار انجمن انتخاب شدند.
در این جلسه مسعود زنده روح کرمانی، افشین شاهرودی، سیف الله صمدیان، فرزاد هاشمی، ابراهیم صافی، حسن غفاری و محمدمهدی رحیمیان به عنوان اعضای اصلی و مجید ناگهی و سیدعباس میرهاشمی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و کمال‌الدین شاهرخ؛ بازرس اصلی و بابک برزویه؛ بازرس علی البدل برگزار شد.
چگونگی پیشبرد اهداف انجمن در آینده و مسئولیت های رو به افزایش هیات مدیره و رییس آن به تناسب توسعه انجمن و شکل گیری و راه اندازی کمیته‌ها با واکاوی افق آینده انجمن در کمیته های راهبردی، همایش‌ها و تشکل ها در ماههای گذشته در این جلسه بررسی شد.
در این جلسه از تلاش های مسعود زنده روح کرمانی در سه سال ریاست هیات مدیره انجمن عکاسان ایران برای انسجام در برنامه ریزی فعالیت های انجمن قدردانی شد.
سیف الله صمدیان، عکاس و فیلمسازی است که گردآوری و انتشار نخستین دوره کتاب های جنگ تحمیلی و برگزاری چهارده دوره تصویر سال از فعالیت های او به شمار می‌رود. فیلم» ۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه با عباس کیارستمی« از ساخته‌های صمدیان است که از تابستان امسال مورد توجه مجامع بین المللی و جشنواره های سینمایی قرار گرفته است و در این دوره از تصویر سال در خانه هنرمندان ایران نمایش داده شد.
فرزاد هاشمی پیش از این یک دوره ریاست انجمن عکاسان ایران را بر عهده داشته و در سه سال ریاست مسعود زنده روح کرمانی در هیات مدیره انجمن، نایب رییس انجمن بود.
همچنین مصوب گردید تا نوبت دوم مجمع عمومی سال ۱۳۹۵ انجمن عکاسان ایران، مطابق مفاد اساسنامه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه جاری در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شود.
نوبت دوم مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران در سال جاری به منظور ارائه گزارش هیات مدیره و بازرس، گزارش خزانه دار و تصویب ترازنامه مالی و بودجه انجمن و انتخاب اعضای اصلی و علی البدل بازرس انجمن برگزار می شود و انجمن عکاسان از تمامی اعضاء دعوت می کند تا در این مجمع شرکت کنند.

انجمن عکاسان

نویسنده