نمایشگاه سالانه آثار هنرمندان خودآموخته

“دومین نمایشگاه سالانه آثار هنرمندان خودآموخته در نگارخانه لاله
نگارخانه لاله‌ با هدف بررسی پژوهشی بسترها و مولفه‌های شکل گیری آثار هنرمندان خودآموخته، دومین نمایشگاه سالانه آثار گروهی از این هنرمندان را با عنوان “تنوع در حومه درخت گیلاس”برگزار می نماید. این رویداد با هدف ارایه شوق تصویری و بکر هنرمندان برگزار می شود . هنرمندانی که از دیرباز تاکنون، فارغ از جریان‌های مرسوم و آکادمیک و به موازات آن در جامعه معاصر به تجسم احساسات خود ادامه داده اند . در این رویداد آثار 13 هنرمند به نمایشگاه گردانی مرتضی زاهدی در قالب نقاشی، حجم و آثار تلفیقی به نمایش در خواهد آمد. هنرمندان شرکت کننده عبارتند از: زنده یاد مکرمه قنبری، حسن حاضرمشار، داود کوچکی، علیخان عبدالهی، زنده یاد سلیم کرمی، ذبیح ا.. محمدی، امیر کمند، محسن رمزی، شهین بارور، تاج سر جعفری، اعظم فخر جلالی و محمد آریایی.
شایان ذکر است  تفاوت این نمایشگاه نگارخانه لاله با سال گذشته در حضور چندین هنرمند جدید با تنوع بیان هنری از نقاط مختلف کشور است. همچنین همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه، چندین ورکشاپ و نشست پژوهشی با حضور هنرمندان و کارشناسان نقد آثار هنری برگزار خواهد شد.
آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 14 آذر 1393 ساعت 16 تا 20 در نگارخانه لاله برگزار خواهد شد و تا 16 دی از ساعت 9 تا13و 14 تا 19 به استثنای ایام تعطیل برای بازدید دایر خواهد بود.
ورود برای همه علاقه مندان آزاد و می‌توانند برای بازدید به نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی مراجعه نمایند و یا با تلفن 88960492 تماس حاصل نمایند.

نویسنده