نگاهی به نمایشگاه گروهی قباله در عمارت روبرو

نمایشگاه گروهی قباله در عمارت روبرو

این نمایشگاه اولین بار در یکم مهر ماه در  گالرى آپادانا اصفهان برگزار شد و این‌بار یکم  اردیبهشت ۹۶ با اضافه شدن هنرمندان دیگر در تهران در گالری عمارت روبرو به نمایشگاه گردانی مژده اتراک نمایش درآمده است. همچنین به زودى در ارومیه و شیراز هم این پروژه به همراه هنرمندان همان شهر نیز اجرا خواهد شد.

هنرمندان این نمایشگاه گروهی که شامل مدیاهای متفاوت نقاشی، عکس، ویدئو، چیدمان و مجسمه نیز هست شامل: امیرمسعود اقارب پرست، احسان روح الامین، زهرا قیاسی، نگین حداد زاده، زاهره دنیا دیده، محیا گیو، احسان ضیائی، مریم مستقل، نازلی پورشیرمحمد، نوژان حیدری، هدی امین، طرلان لطفی زاده، یوکابت فرخی و احسان تحویلیان می‌باشند.

نوژان حیدری
نوژان حیدری
شش و بش
چیدمان

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

رابطه بین زن و مرد در همه ادوار و سرزمین‌ها درگیری آدمیان بوده و خواهد بود. رابطه‌ای که به تدریج صاحب قراردادها و اصولی در هر جامعه شده و کوچکترین نهاد جامعه را شکل داده است. خانواده با هر شکل و ساختاری می‌تواند بازنمایی روابط موجود در جامعه به صورت کلان باشد.
این نمایشگاه دعوتى است براى دیدن دیدگاه‌ها و تجربیات شخصى هنرمندان این مجموعه به ازدواج، زندگى مشترک ، طلاق و مسایلى که در حواشى این‌ها روى می‌دهد. دیدگاه‌هایى که به لحاظ شخصى بودنشان لزوما قطعى نیستند، اما تأمل در این آثار و دیدن از زاویه دید آنها ممکن است نگرشى تازه را در مخاطب ایجاد کند.
مژده اتراک

زهرا قیاسی
زهرا قیاسی
دلداده
رنگ کروم روی دستکش بوکس

بیانیه آثار در فایل پی دی اف در کانال تلگرام می باشد.

 

عکس: محدثه شادمهر

نویسنده