پوست گوشت و استخوان در نمایشگاه عکس و چیدمان آریا تابنده پور

پوست گوشت و استخوان در نمایشگاه عکس و چیدمان آریا تابنده پور
گزارش تصویری نمایشگاه

گزارشگر سایت تندیس: سارا بافتی زاده

گالری محسن این روز‌ها میزبان نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان آریا تابنده پور می‌باشد که جمعه ۵ خرداد ماه افتتاح گردید و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد.

این نمایشگاه شامل سه مجموعه «پوست»، «گوشت» و «استخوان» می‌باشد. مجموعه‌ها شکل متفاوتی دارند ولی در کل شما را به یک‌سو سوق می‌دهند‌، عکس.

عکس و چیدمان آریا تابنده پور

نمایشگاه با آگراندیسورهایی که به دیوار نصب شده شروع می‌شود، که از درون آن‌ها تصاویر زنان و مردانی قابل رؤیت است که  البته این سیستم قابلیت فوکوس نیز دارند. در قسمت بعدی نمایشگاه جعبه‌هایی شیشه‌ای وجود دارد که به برق وصل شده‌اند و کار می‌کنند و نیز چرخش عکس درون آن که سیستم چاپ عکس را نمایش می‌دهد. در طبقه‌ی دیگر عکس‌بافت‌های تابنده پور، که شامل عکس‌هایی است که هنرمند در ابعاد واقعی گرفته و‌ به صورت نوار بریده و با تصویر اسکلت بدن که به همان اندازه چاپ و نوار شده بافته است‌.عکس و چیدمان آریا تابنده پور

در این  آثار، مفهوم زندگی، تار و پود مرگ آن و یا فقدان‌، روزمرگی و ا‌نکار آن به نمایش گذاشته شده است، که با خواندن استیتمنت نمایشگاه با آن بیشتر آشنا خواهید شد. البته کاراکتر بعضی از عکس‌ها قابل تشخیص است و در آخر با عکس منظره‌ی درختان به صورت سیاه و سفید در قسمت بالا و رنگی در قسمت پایین در قسمت انتهایی سالن نصب شده به پایان می‌رسد.

تابنده پور آثار را به صورت مجموعه ارائه می‌کند و مخاطب می‌تواند به آغاز و پایان خط فکری او در نمایشگاهش پی ببرد.عکس و چیدمان آریا تابنده پور

برای دیدن این نمایشگاه می‌توانید تا ۲۴ خردادماه به گالری محسن طبقه‌ی همکف و منفی یک مراجعه نمائید.

نشانی گالری محسن: بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا، ساختمان پلاک ۴۲

تلفن: ۲۲۲۵۵۳۵۴
بازدید خردادماه: شنبه – چهارشنبه: ۱۷ – ۲۲
گالری محسن روزهای پنج شنبه تعطیل می‌باشد.

عکس و چیدمان آریا تابنده پور

گزارش تصویری نمایشگاه قبل را اینجا ببینید:

 

نویسنده