نمایشگاه عکس سنگ قبر های بی‌نشان امین طلاچیان

نمایشگاه عکس سنگ قبر های بی‌نشان امین طلاچیان
نمایشگاه انفرادی عکس و ویدئو
عنوان: قطعه ۴۱
گالری اُ
هنرمند: امین طلاچیان

گزارش تصویری نمایشگاه

نمایشگاه تا ۳ مرداد ادامه دارد

ساعات بازدید از نمایشگاه: یکشنبه تا پنج‌شنبه ۱۲-۲۰ (گالری شنبه‌ها تعطیل است)

آدرس: خیابان ویلا(نجات الهی، کوچه خسرو، پلاک ۴۶)

تلفن: ۸۸۹۲۲۰۲۸عکس سنگ قبر امین طلاچیان

سنگ قبر های بی‌نشان که با تکنیک دیجیتال عکاسی شده است به رفته‌گانی اشاره دارد که غبار تاریخ بر سنگ‌های سرد با نام‌های مهرشده بر آن نشسته است. زمان می‌گذرد و همان‌طور که ذهن آدمی تغییر می‌کند. سنگ قبرها نیز با تمام خاطراتی که در سینه دارند، فرسوده و متلاشی می‌شوند. امین طلاچیان با تکنیک چاپ آرکایوال پیگمنت به خوبی توانسته عکس‌های این نمایشگاه را سامان بخشد.

همچنین این نمایشگاه به همراه ویدئویی در طبقه بالای گالری به نمایش درآمد.

عکس سنگ قبر امین طلاچیان

گزارش تصویری نمایشگاه دیگر را در لینک‌ زیر دنبال کنید:

مسعود اسکندری ؛ عکاس مهاجر

مسعود اسکندری خویی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۰ دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر . فوق لیسانس عکاسی از دانشگاه هنرتهران  و مستند نگاری از دانشگاه Ryerson کانادا (Master of Fine Arts in Documentary Media) . تدریس در گالری هنر همیلتون و دستیار خانم Pearl Van Geest هنرمند  و مدرس نقاش کانادایی .

0 comments
صادق تیرافکن

صادق تیرافکن هنرمندی که مسیر تازه‌ای در عکاسی ایران گشود

صادق تیرافکن هنرمندی که مسیر تازه ای در عکاسی ایران گشود رویداد نمایش منتخبی از آثار صادق تیر افکن در ساختمان نیمه کاره موزه- گالری بنیاد تیرافکن گزارش تصویری پنجاه و دومین سالگرد تولد صادق تیرافکن این رویداد در روز جمعه ۲۳ تیر به مدت یک روز در بنیاد تیر افکن واقع در خیابان خردمند اعرابی ۲- پ۸ برگزار شد. سایت تندیس به قلم مریم روشن فکر بنیاد تیرافکن در سال ۱۳۹۳ با اعلام خبری مبنی بر ایجاد موزه تیرافکن […]

0 comments

 

 

نویسنده