محمدعلی بنی‌اسدی به دنبال یک گالری‎دار خوب

محمدعلی بنی‌اسدی تصویرساز پیشکسوت که مدت‎هاست نمایشگاهی برگزار نکرده است، نیافتن یک گالری‏‌دار مناسب را عامل این موضوع می‌‎داند.
محمدعلی بنی‌اسدی هنرمند تصویرگر و نقاش درباره فعالیت‏‌های این روزهای گفت: این روز‌ها به دنبال یک گالری‎دار خوب هستم تا بتوانم پس از مدت‎‌ها نمایشگاهی از آثارم برپا کنم.. این مشکل واقعا برای من مسئله‎ساز شده است، زیرا من چند مجموعه کار آماده نمایش دارم، اما مکانی برای نمایش آن‌ها پیدا نمی‌‏کنم.
او افزود: البته یکی دیگر از دلایلی که باعث شد نتوانم در این سال‎‌ها نمایشگاه بگذارم نوسان اقتصادی بازار هنر بود. با این حال امکان‌پذیر نشدن برگزاری نمایشگاه باعث شد یک سری از کارهای مجسمهام که با یونولیت ساخته شده بود خراب شود. این مجسمه‏‌ها  بعد‌ها به سه پیکره بزرگ به اندازه طبیعی تبدیل کرد و امیدوارم تا زمانی که نمایشگاهی از آن‌ها برپا شود،  اتفاقی برای آن‌ها نیفتد.
این هنرمند عرصه تصویرگری با بیان اینکه آتلیه‎اش دیگر جایی برای آثار او ندارد، اظهار کرد: کارهای بزرگی با ابعاد ۱۲۰ در ۱۶۰ دارم که فضای بخش بزرگی از آتلیه مرا اشغال کرده است. به نظرم زندگی من به بخت و اقبال موکول شده است و با توجه به اینکه کار کردن به دلخوشی و پول نیاز دارد نمی‌‏دانم در آینده چه پیش خواهد آمد.
بنی‎اسدی درباره کار در عرصه تصویرگری نیز افزود: تجربه آخرم در زمینه نمایشگاه تصویرگری اصلا خوب نبود و قصد ندارم نمایشگاهی در این زمینه داشته باشم. تنها کاری که اخیرا در این زمینه انجام داده‌ام ساختن تصویر برای آثاری از بیوک ملکی است که انتشارات امیرکبیر به زودی آن را منتشر خواهد کرد.

 منبع: هنرآنلاين

نویسنده