نمایشگاه کلاژ-عکس‌های تیرافکن تمدید شد

نمایشگاه کلاژ-عکس‌های صادق تیرافکن که طبق برنامه ریزی قبلی بنا بود امروز پایان یابد تا جمعه ۱۹ دی تمدید شد.
قاسم تیرافکن برادر این هنرمند فقید با اعلام این خبر گفت: از روز جمعه ۱۲ دی ماه که نمایشگاه افتتاح شد درخواست‌هایی از سوی علاقمندان برای تمدید نمایشگاه صورت گرفت که بر همین اساس تصمیم گرفته شد نمایش کلاژ-عکس‌های صادق تیرافکن تا جمعه تمدید شود.
قاسم تیرافکن برادر این هنرمند فقید درباره نمایش این مجموعه می‌گوید: خیلی از آثار صادق تا کنون در ایران فرصت نمایش نداشته‌اند و باعث خوشحالی ست که از هر فرصتی برای این قطعات دیده نشده استفاده کنیم.
بر اساس این گزارش آنچنان که قاسم تیرافکن برادر هنرمند می‌گوید قرار است موزه-گالری صادق تیرافکن در محلی که اکنون نمایشگاه در آن برگزار شده؛ البته پس از ساخت و ساز مجدد راه اندازی شود و علاوه بر نمایش آثار این هنرمند، محلی باشد برای ارتقای هنر عکاسی ایران و البته آشنا کردن نسل‌های تازه با کوشش‌هایی که هنرمندان عکاس از جمله زنده یاد صادق تیرافکن در پیشبرد هنرعکاسی این سرزمین داشته‌اند.
او درباره موزه گالری تیرافکن هم گفت: با توجه به انجام پیش مقدمات و طراحی‌های معماری – در چندماه گذشته- بعد از این نمایش مراحل تخریب و ساخت بنای موزه آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان پاییز آینده به افتتاح این مجموعه فرهنگی برسیم و این بنیاد مطابق آرزوی برادرم بتواند مرکزی برای توسعه و حمایت فوتوآرت در ایران باشد.
بر این اساس علاقه مندان می‌توانند تا ساعت ۲۰ جمعه ۱۹ دی از این نمایشگاه به نشانی کریمخان، خردمند شمالی، کوچه اعرابی دوم، پلاک ۸ مراجعه کنند. این نمایشگاه تا زمان یاد شده هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

منبع: هنرآنلاين

نویسنده