حراج آثار هنری گالری بهنام ‌دهش‌پور از صد هزار تومان به بالا

حراج آثار هنری گالری بهنام ‌دهش‌پور
قیمت این آثار از ۱۰۰ هزار تومان به بالا
مجسمه، عکس، نقاشی
۲۳ شهریور تا ۴ مهرماه

سومین حراج آثار هنری گالری بهنام ‌دهش‌پور از تاریخ ۲۳ شهریور تا ۴ مهرماه برگزار می‌شود. نفیسه امدادی مدیرگالری با بیان این مطلب گفت: حراج سالیانه گالری بهنام دهش پور با نمایش بیش از ۵۰ اثر(شامل مجسمه، عکس، نقاشی)از تاریخ ۲۳ شهریورماه تا ۴ مهرماه در محل این گالری برگزار می‌شود. به گفته او: این سومین تجربه ما در برگزاری حراج‌های سالیانه است. در این نمایشگاه آثار بسیاری از هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توان به آثار هنرمندانی چون: احمد آریامنش، بهمن آزموده، رامین اعتمادی بزرگ، هما بذر افشان، عبدالحمید پازوکی، شیده تامی، سحر خلخالیان، علی موسوی‌زاده و دیگر هنرمندان گرامی اشاره کرد.
به گفته نفیسه امدادی بخشی از این آثار مربوط به هنرمندان خیر و همراهان همیشگی است که در نمایشگاه‌های گذشته آثارشان را به گالری اهدا کرده‌اند و تعدادی دیگر مربوط به خیرینی است که از مجموعه شخصی خود، آثار هنرمندان را با هدف کمک به بیماران مبتلا به سرطان اهدا کرده‌اند. بخشی دیگر هم آثار درصدی است که از فروش آن‌ها گالری و هنرمندان آثار، سهم خود را دریافت می‌کنند. قیمت این آثار از ۱۰۰ هزار تومان به بالا برآورد شده است. امید است با فروش این آثار و حمایت نیک‌اندیشان، قدم موثری در جهت تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان برداریم.
گشایش: پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از نمایشگاه: ۲۵ شهریورماه تا ۴ مهرماه ساعت ۱۲ الی ۱۹
نگارخانه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، روبروی مدرسه بوعلی، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳
شماره تماس : ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۱۱

حراج آثار هنری گالری بهنام ‌دهش‌پور

نویسنده