شهر اول ها در هنر اول شد

شهر اول ها در هنر اول شد
به روایت از لیلی گلستان در بازدید از اولین اکسپوی هنرهای تجسمی تبریز

شهر اول ها در هنر اکسپو تبریز لیلی گلستانلیلی گلستان بانوی پرافتخار هنر ایرانی در سفری به تبریز یادداشتی ارایه داده است که بالاخره تبریز گام‌های نخستین را در میان شهرهای دیگر برداشت. و اولین اکسپوی هنرهای تجسمی را برگزار کرد. شهرستان‌ها متوجه نیستند که چه استعدادهای درخشانی در آنجا وجود دارد که می‌بایست کشف شوند و برای این کار مراکز فرهنگی شهرستان‌ها موظف‌اند بسترهایی را برای این پدیده فراهم کنند.شهر اول ها در هنر اکسپو تبریز لیلی گلستاندر نهایت و مثل همیشه بخش خصوصی اولین قدم را پیش گذاشت و آقای محقق و پولاد سرمایه‌گزاران تبریز این اکسپو را حمایت کردند. صاحبین هتل کایا لاله پارک تبریز یکی از طبقات هتل را به اکسپو اختصاص داده‌اند. در این اکسپو نمایشگاهی از آثار هنرمندان برجسته‌ی تبریز برپا شده است. به گفته لیلی گلستان محیط این هتل بسیار زیبا و باسلیقه کار شده است.شهر اول ها در هنر اکسپو تبریز لیلی گلستانموسسه فرهنگی هنری شمس تبریزی با مدیریت محمد محمودی مجری این برنامه و آقای مجید فتحی مدیریت این رویداد را برعهده داشتند. هشتاد اثر منتخب این اکسپو با ارایه‌ای بسیار حساب شده و معقول با کیفیتی بالا در معرض نمایش قرار گرفته بودند.
متأسفانه به دلیل نبود خریدار ، هیچ گالری نتوانسته بیش از دو سال در تبریز دوام بیاورد. و همه‌گی می دانیم که مهم‌ترین وظیفه هر گالری دار در تمام دنیا ارتباط گرفتن با خریدارها و مجموعه‌دارها برای فروش آثار است.

عکسها از سایت هنر آنلاین

لینک مرتبط را در زیر دنبال کنید:

مسعود اسکندری ؛ عکاس مهاجر

مسعود اسکندری خویی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۰ دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر . فوق لیسانس عکاسی از دانشگاه هنرتهران  و مستند نگاری از دانشگاه Ryerson کانادا (Master of Fine Arts in Documentary Media) . تدریس در گالری هنر همیلتون و دستیار خانم Pearl Van Geest هنرمند  و مدرس نقاش کانادایی .

0 comments
لیلی گلستان

معرفی کتاب لیلی گلستان | تاریخ‌ ادبیات شفاهی معاصر ایران

معرفی کتاب لیلی گلستان | از مجموعه‌ی تاریخ‌ ادبیات شفاهی معاصر ایران گفت‌وگو: امید فیروزبخش دبیر مجموعه: محمدهاشم اکبریانی نشر ثالث سال نشر: ۱۳۹۲ سایت تندیس: جاوید رمضانی تاریخ سخت‌کوشان چندبار ناامید گردیده‌اید و باز دوباره از نو آغاز نموده‌اید؟ تا چه حد به پیوستگی و پایمردی در امور پایبند هستید؟ جهان معاصر پرتلاطم و دردناک است؛ طبیعت در معرض تهدید انسان قرار گرفته و نبرد انسان برای بقا سخت دشوار گردیده است. مجموعه‌ی تاریخ شفاهی بهترین راهنما برای ظرایفی […]

0 comments

 

نویسنده