کتاب “سرو نقره ای” برگزیده جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر

کتاب “سرو نقره ای” دوسالانه گرافیک ایران به همت چاپ و نشر هنر معاصر به عنوان برگزیده جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر انتخاب شد

آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه (۲۸ شهریور ماه) با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار وحدت در تهران برگزار شد.
در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی از پیشکسوتان صنعت چاپ و نیز برترین‌های بخش مسابقات آثار چاپی این دوره از جشنواره صنعت چاپ، تقدیر شد.

کتاب سرو نقره ای

محمد حسن فکری؛ دبیر برگزاری هفدهیمن جشنواره صنعت چاپ: هفدهمین دوره مسابقات آثار چاپی برتر جشنواره ملی صنعت چاپ . . در چهار بخش اصلی چاپ نشر، چاپ تبلیغاتی، چاپ بسته‌بندی و چاپ امنیتی برگزار می‌شود.
کتاب “سرو نقره ای” دوسالانه گرافیک ایران به همت چاپ و نشر هنر معاصر به عنوان برگزیده جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر انتخاب شد که اطلاعات آن در ادامه می آید
مراسم رونمایی از کتاب «سرو نقره‌ای چهارم» ۴ اسفند ۱۳۹۴ در بنیاد لاجوردی برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب «سرو نقره‌ای چهارم» در بنیاد لاجوردی با حضور هیئت مدیره جدید (ابراهیم حقیقی به‌عنوان رئیس انجمن، مصطفی اسداللهی دبیر انجمن، بهرام کلهرنیا خزانه‌دار، مسعود سپهر و مجید بلوچ به‌عنوان سایر اعضای هیئت مدیره و مهرداد احمدی شیخانی به‌عنوان بازرس انجمن) ، دبیر و داوران سرو نقره‌ای ۹۴، فرهاد فزونی مدیر هنری و طراح کتاب (استودیو تهران) و اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار شد. افرادی که در «سرو نقره‌ای ۹۴» شرکت کرده و آثارشان در نمایشگاه به‌ نمایش درآمده بود، کتاب را به صورت رایگان دریافت کردند و سایر اعضای انجمن که علاقه‌مند به تهیه این کتاب بودند نیز می‌توانستند در مراسم رونمایی با ۳۰ درصد تخفیف، آن‌ را تهیه کنند. این کتاب با حمایت انتشارات هنر معاصر(بنیاد لاجوردی) چاپ و منتشر شده است. یک کارت تخفیف ۱۰ درصدی برای استفاده از خدمات چاپی از طرف انتشارات هنر معاصر به عنوان هدیه همراه کتاب در اختیار اعضاء قرار گرفت.

 

 

نویسنده