نمایشگاه چاپ دستی چارسو در گالری هفت ثمر با گرداوری المیرا میرمیران

نمایشگاه چاپ دستی چارسو در گالری هفت ثمر با گرداوری المیرا میرمیران

نمایشگاه گروهی چاپ دستی

گالری هفت ثمر

هنرمندان: آوا افشاری، آیدا پاشاخانلو، مهدیس توکل، آناهیتا داراب‌بیگی، دانا دهقان، مهتاب دهروان، سپیده صیاد دریابخش، راضیه قربان‌نژاد، آدنا میرزاخانیان و الهه نشاط

گشایش: ۳۱ شهریور

خاتمه: ۱۲ مهر

نمایشگاه چاپ دستی “چارسو” جمعه ۳۱ شهریور ماه در گالری هفت ثمر افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه که المیرا میرمیران آن را گردآوری کرده است حدود ۴۰ اثر از ده هنرمند در تکنیک‌های مختلف کالکوگرافی یا حکاکی روی فلز به نمایش در می‌آید.

میرمیران درباره فعالیت کارگاه چاپ دستی چارسو و چگونگی برگزاری این نمایشگاه گفت: کارگاه چاپ چارسو از سال ۱۳۸۳ با همکاری اساتید و دانشجویان تجسمی آغاز به کار کرد. این کارگاه موازی با برگزاری نمایشگاه‌های گروهی از ۱۳۹۰، بعد از هر دوره آموزشی یک ساله، فعالیت نمایشگاه‌های آموزشی را با هدف افزایش انگیزه در هنرمندان تجسمی و توجه به اهمیت آموزش آغاز کرد. اینک مرکز فرهنگی هنری چارسو، ششمین نمایشگاه آموزشی خود را به منظور تداوم حرکت گروهی، ارتقاء کیفیت بصری و تکنیکی و روند طراحی از ایده تا اجرا، برگزار می‌کند.

لازم به یاد آوری است این نمایشگاه روز ۳۱ شهریور در گالری هفت ثمر افتتاح می‌شود و تا ۱۲ مهر همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

گالری هفت ثمر در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ واقع شده است.

نمایشگاه چاپ دستی چارسو

نویسنده