فراخوان عکس تهران با برگزاری نمایشگاه گروهی | گالری شلمان

فراخوان عکس تهران با برگزاری نمایشگاه گروهی | گالری شلمان

فراخوان نمایشگاه گروهی عکس “تهران”
گالری شَلمـان در راستای اهدف کلی اش که حمایت از هنرمندان جوان است و به منظور شناسایی استعدادهای جوان عکاسی، فراهم ساختن بستری برای ورود هنرمندان جوان به دنیای حرفه ای و تعامل با سایر هنرمندان هم رشته و کشف نگاه های نو و خلاقانه در این حوزه نخستین فراخوان نمایشگاه عکس “تهــران” را منتشر کرد.
هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ارائه دریافتها و تعاریف فردی هنرمندان از شهر تهـران است. بنابراین هنرمندان می توانند تهران را در قالب تصاویر خود تعریف نمایند و این شهر را از زوایای مختلف به نمایش بگذارند. به همین جهت از تمامی علاقه مندان برای شرکت در این رویداد هنری دعوت به عمل می آید.

فراخوان عکس تهران گالری شلمان
• مقـررات:
١- شرکت در نمایشگاه برای تمام هنرمندان آزاد است.
٢- ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس هاست. بنابراین مسئولیت اصالت آثار و رعایت قوانین کپی رایت عکس ها بر عهده ارسال کننده اثر می باشد.
٣- عکس ها می توانند به صورت مستند، خلاقانه و فاین آرت ارائه شوند، بنابراین اصلاح عکسهای بخش خلاقانه و فاین آرت در راستای ایده و اهداف هنرمند آزاد می باشد.
۴- هر عکاس می تواند سه عکس ارسال نماید که از میان آنها عکس نهایی توسط هیات داوران انتخاب می‌شود. همچنین در صورت تمایل عکاس برای ارائه بیش از یک عکس، به تعداد هر عکس بایستی هزینه شرکت در نمایشگاه را پرداخت نماید و نیز هنرمند تقاضای خود را هنگام ارسال آثار اعلام نماید.
۵- عکسها می بایست به این صورت نامگذاری و ارسال شوند: نام، نام خانوادگی و شماره عکس. به عنوان مثال: AliAhmadi1
۶- هر هنرمند به همراه عکسهای ارسالی، یک فایل word شامل مشخصات صاحب اثر (نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل، رزومه هنری) را به همراه آثار ضمیمه نماید. همچنین عکس ها باید دارای عنوان باشند.
٧- عکس ها در سایز ۵٠×٧٠ چاپ و بر روی شاسی به نمایش در می آیند.
٨- عکاسان باید آثار خود را به صورت دیجیتال و با رزولوشن ٣٠٠ دی پی آی با فرمت و کیفیت مناسب برای چاپ به ایمیل گالری ارسال نمایند. گالری شَلمـان از داوری عکسهایی که قابلیت چاپ در ابعاد ذکر شده را با کیفیت مناسب نداشته باشند، معذور است.
٩- روی عکس ها هیچ گونه لوگو یا نوشته ای نباشد.
١٠- به آثاری که موارد فوق را رعایت نکرده باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
١١- هر هنرمند می بایست عکس ها را به آدرس ایمیل info@shalmanartgallery.com ارسال نموده و در عنوان ایمیل حتماً عبارت “فراخوان نمایشگاه عکس تهــران” ذکر شود.
١٢- پس از انتخاب عکس ها توسط هئیت داوران و بازبینی، نتیجه نهایی به هنرمند اطلاع داده می شود.
١٣- از آنجایی که نمایشگاه عکس تهـران فاقد هرگونه حامی مالی می باشد، تمامی هزینه های نمایشگاه توسط هنرمندان راه یافته به نمایشگاه و گالری شَلمـان تامین می شود.
١۴- هزینه شرکت در نمایشگاه بابت هر عکس ١٢۵،٠٠٠ تومان است که شامل چاپ عکس و هزینه های جانبی نمایشگاه است.
١۵- به راه یافتگان به نمایشگاه گواهی شرکت اعطا می گردد.
١۶- حضور هنرمند در نمایشگاه الزامی نبوده و کسانی ‌که به هر علتی امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، تنها با ارسال آثارشان می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند. گواهی شرکت در نمایشگاه این ‌‌دسته از هنرمندان در روز اختتامیه نمایشگاه همراه با اثر به نماینده ایشان تحویل داده خواهد شد.
١٧- در پایان نمایشگاه عکسها به صاحبان اثر تحویل داده می شوند.

• گاهشمـار:
مهلت ارسال آثار: تا ساعت ٢۴ روز یکشنبه ٣٠ مهرماه ١٣٩۶
داوری آثار و اطلاع رسانی: آبان ماه ١٣٩۶
برگزاری نمایشگاه: آذرماه ١٣٩۶

• دبیرخانه نمایشگاه:
گالری شَلمـان: تهران، خیابان میرداماد، رودبارغربی، کوچه کاووسی، پلاک ٢٧
تلفن: ٢٢٢٢١٩۴۴، ٢٢٢٧١۶٩٣
وب سایت: www.shalmanartgallery.com
ایمیل: info@shalmanartgallery.com

نویسنده