فانتزی های قرمز در گالری ساربان

گالری ساربان از روز جمعه ۲۶ دیماه ۱۳۹۳ میزبان نمایشگاهی از نقاشی های هنگامه صدری با عنوان «فانتزی های قرمز» می باشد.
به گزارش گالری ساربان این نمایشگاه شامل ۱۰ اثر نقاشی است که ۸ اثر در ابعاد ۱۱۸*۱۸۸ سانتی متر و ۲ اثر در ابعاد ۲۰۰*۱۴۰ سانتی متر با تکنیک اکرولیک روی بوم در سال ۹۳ اجرا شده است. این نمایشگاه روز جمعه ۲۶ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می شود و تا ۶ بهمن ماه ادامه دارد.
هنگامه صدری متولد سال ۱۳۵۰ در تهران و استاد دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز است.این دهمین نمایشگاه انفرادی صدری به شمار می رود. او تاکنون حضور در بیش از ۲۰ نمایشگاه داخلی و خارجی گروهی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.sareban-fantezi
هنگامه صدری سال گذشته نمایشگاهی با عنوان «راز فرنگیس در تهران » که شامل گزینشی از ابیات شاهنامه فردوسی در مورد زنان اسطوره ای تاریخ ایران بود در گالری ساربان به نمایش گذاشت اینبار نمایشگاهی با عنوان «فانتزی های قرمز» به نمایش می گذارد او در مورد تازه ترین آثار خود چنین گفت:
عموما رسم نیست زنان از خیال پردازی ها و فانتزی های ذهن خود سخن بگویند ولی با این حال سیستم مغز جدای از جنسیت زنانه و مردانه و فرهنگ رایج، کار خود را طبق طبیعتش انجام می دهد . تفاوت بر سر نیاز های آشکار و نهان است . امیالی که در زنان از نیاز های نهان آنها حکایت دارد . زنان همچون مردان دارای تفکرات و خیالاتی هستند که از آنها به عنوان فانتزی های ذهنی یاد می شود .
این نمایشگاه با عنوان «فانتزی های قرمز» در ادامه ی نمایشگاه سال گذشته تحت عنوان« راز فرنگیس در تهران» به دنبال پرسش هایی است که عموما زنان از طرح و بازگو کردن آنها اجتناب می کنند و یا به صورت غیر واقعی از خود، به طرح آنها می پردازند تا مورد تایید قشر عظیمی از جامعه قرار گیرند .

نمایشگاه «فانتزی های قرمز» جمعه ۲۶ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می شود و تا ۶ بهمن ماه همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره ۸ مراجعه و یا با شماره ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.
www.sareban.gallery

نویسنده